četvrtak, 18. srpnja 2024.

NOVI BREND NA NOTINU: FRESH

 


Kao ljubiteljica kozmetike godinama na stranim web shopovima gledam proizvode brenda Fresh. Obradovala sam se kada sam vidjela da je od nedavno ovaj brend dostupan i na Notino web shopu. 
Ako niste upoznati s brendom, Fresh je nastao 1991. godine, a cilj njegovih osnivača je kombinirati kvalitetne biljne sastojke, drevne rituale i modernu znanost pri stvaranju proivzoda za njegu lica i tijela. 
Neki njihovi proizvodi su toliko popularni da su stekli kultni status. 
Kupila sam Soy Face Cleanser, Rose Deep Hydration Face Cream i Rose Face Mask. 
Sve ove proizvode testirala sam zadnja tri tjedna. 
Samo da podsjetim, imam normalnu, ljeti mješovitu kožu lica koja nije sklona alergijama.
 

Fresh Soy Face Cleanser


Ovo je jedan od bestsellera ovog brenda. Čistač koji temeljito i nježno čisti lice.
Ima koegzistenciju poput gela i blagi biljni miris. 
 Koristim ga u drugom koraku čišćenja nakon što uklonim sav makeup s lica. Čistač mi nije isušio kožu lica, naprotiv, nakon čišćenja koža mi je mekana i hidratizirana. 


Sadrži soju bogatu aminokiselinama, umirujući krastavac, ružinu vodicu i hranjivo ulje sjemenki borožine. 
Ako se dvoumite koji Fresh proizvod prvi kupiti, neka to bude ovaj čistač.



Hidratantna krema koja "pruža odličnu hidrataciju bez osjećaja težine na koži". 
Krema ima  srednje gustu teksturu koja se lijepo razmaže po licu. 
Kada stavim tanki sloj kreme, već nakon par sati lice me zateže i osjećam da koži nedostaje hidratacije. Ako je sloj kreme deblji, sporo ga koža upije i ostaje lagani masni trag. Najbolje mi se pokazalo staviti hidratantni tonik i tanki sloj ove kreme. Inače kombinacija tonika i lagane kreme vam uvijek "pali" kada osjetite da vam krema nije dovoljno hidratantna.
Ja vam volim mirišljave kremice i nisam alergična na parfem u proizvodima za njegu pa mi je tako miris ruže u ovoj kremi predivan.



Kremu sam koristila u večernjoj njezi i nisam je htjela kombinirati sa aktivicama. 
U sastavu kreme dominira kombinacija hijaluronske kiseline i Hydropatches (hidro flasteri) s vremenskim otpuštanjem koji pomažu koži da zadrži vlagu tijekom cijelog dana. Tu se još nalaze ružina vodica, ulje cvijeta ruže, vitamin E i ekstrakt lista anđelike. 




Riječ je o maski koja hidratizira, umiruje i zaglađuje kožu lica. 
Tekstura joj je malo čudna jer u se u gelastoj teksturi nalaze sušeni komadići latica ruže. Pri apliciranju, one ispadaju na sve strane i nemoguće ih je zadržati na koži. Ne znam zašto ih uopće stavljaju u masku za lice. Vjerojatno kako bi vizualni dojam bio ljepši. 


Maska se stavi nakon čišćenja na vlažnu kožu(treba izbjegavati područje oko očiju), drži se oko deset minuta i zatim se ispere vodom. Nemojte je držati dugo na licu jer uvijek postoji mogućnost da vam biljni ekstrakti iziritiraju kožu.
Ja sam masku isprala nakon deset minuta jer sam svo vrijeme osjetila lagano peckanje bez iritacije i crvenila (nemam osjetljivu kožu). Maska se lako ispere s lica.
Moja koža je bila mekana, zategnuta i hidratizirana nakon korištenja ove maske, tako da maska radi sve ono što proizvođač tvrdi. 
Maska ima dobar sastav kojeg čine Porphyridium cruentum (hidratantni ekstrakst mikroalgi), ekstrakt ruže, ružinu vodicu, ekstrakt krastavca i aloe veru.

 Zaključak:
Drago mi je da sam probala bar neke Fresh proizvode dok su mi na wish listi ostali oni najskuplji (još razmišljam opravdava li im kvaliteta toliko visoku cijenu).
Kao i kod svakog brenda, neki proizvodi su mi više, neki manje dragi. 
Na prvo mjesto bez razmišljanja stavljam Soy Face Cleanser koji je zadovoljio sve moje zahtjeve. 
Pogađate, Rose Deep Hydration Face Cream je na drugom mjestu. 
Najmanje mi se sviđa Rose Face Mask jer očito mi nešto u njenoj formuli smeta.
Iako brend navodi da su svi njihovi proizvodi namijenjeni svim tipovima i stanjima kože lica, mišljenja sam da osobe sa aknama i osjetljivom kožom bi konkretno Rose Deep Mask-u trebali preskočiti. 
Kako svi Fresh proizvodi sadrže biljne ekstrakte, svi koji imate osjetljivu kožu dobro proučite sastav pojedinog proizvoda prije korištenja. 

Fresh proizvode možete kupiti na Notino web shopu.

PR post

Hoćete li probati neki od ovih proizvoda?






Nema komentara