srijeda, 31. srpnja 2024.

CALVIN KLAIN: ETERNITY AROMATIC ESSENCE FOR WOMEN EDP

 

Jeste li znali da iza linije Eternity stoji istinita ljubavna priča? Naime, Calvin Klein je svojoj supruzi kupio prsten na kojemu je ugravirana riječ eternity (beskonačnost). S vremenom je nastala cijela linija parfema koji svaki na svoj način pričaju ljubavnu priču.



Početkom ljeta ušla sam ciljano u parfumeriju u potrazi za laganim svježim parfemom koji ću moći nositi na dnevnoj bazi. Prodavačica mi je rekla da im je nedavno stigao novi Calvin Klein parfem koji bi mi se mogao svidjeti.
Nisam baš ljubiteljica CK parfema (nekada sam voljela CK Beauty), odlučila sam mu dati šansu. 
Ne mogu reći da me miris oborio s nogu, ali kontrast svježeg aromatičnog cvijeća i gurmanske baze kod CK Eternity Aromatic Essence For Women parfema mi se svidio.
 Tada ga nisam kupila (dvoumila sam se između njega i još jednog parfema), ali čim je stigao na Notino web shop odmah sam ga naručila.


Nadahnut dragim kamenom, parfem je smješten u staklenoj bočici plavo zelene boje. Oblik bočice i srebrna kapica ostali su isti kao i kod njegovih  Eternity prethodnika.

Gornje note: ambreta, limeta, vodene note, lavanda
Srednje note: kokosova voda, crni ribizl, božur
Baza: sandalovina


Kada pomirišete CK Eternity Aromatic Essence for women parfema prvo ćete osjetiti svježinu kao nakon tuširanja ili kada izađete iz wellnessa. Nedugo zatim, svježina ustupa mjesto mekom mirisu kokosa, akordu božura i crnog ribizla. Ekstrakt mediteranske lavande i slatke sandalovine najduže se osjećaju na koži. 

Ovdje je miris kokosa ublažen vodenim notama i lavandom pa parfem ne podsjeća na kremu za sunčanje što je slučaj sa većinom parfema koji sadrže kokos. 


Pripremite se da ovaj parfem ne traje dugo na koži. Njegov silage je loš tj parfem se neće osjetiti u zraku za vama. Postaje body scent nakon nekih dva sata. Najduže ostaje taj osjećaj svježine i čistoće. 

Prema ovom parfemu imam podijeljeno mišljenje. Note parfema su mi zvučale točno po mom ukusu. Nadala sam se pravoj aromatičnoj esenciji prožetoj notama lavande i sandalovine. Sve skupa je moglo biti puno bolje odrađeno. 
Ipak, parfem ne treba podcijeniti tj treba mu dati šansu. Puno žena voli nježne, nenametljive mirise i njima će se CK Eternity Aromatic Essence for women edp svidjeti.


PR post

Ako ste probali ovaj parfem pišite mi je li se vama svidio!




Nema komentara