četvrtak, 20. listopada 2022.

PRADA PARADOXE eau de parfum

 


 Najnoviji Prada Paradoxe parfem ukratko bih opisala kao klasičan miris sa modernim štihom. Među ljubiteljima parfema nastala je strka, svi su ga željeli što prije imati. Cijelu kampanju Prada Paradoxe parfema osmislila je Emma Watson koja je i njegovo zaštitno lice.


Kod Paradoxe parfema prvo me privukla neobična i punjiva bočica u obliku obrnute piramide sa prepoznatljivim Prada logom. Luksuzna ambalaža i još jedna prekrasna bočica na mojoj polici sa parfemima. 

Paradoxe, kako mu ime kaže, miris je prepun kontradiktornosti tj paradoxa. U njemu se miješaju cvjetne note i jantar, sa esencijom kruške i mandarine te zato spada u cvjetno-jantarne mirise.


Na prvi njuh parfema osjetila sam slatku kompoziciju kruške i mandarine...za mene neobičan spoj esencija koji me nije oduševio. Note bergamota donekle umanjuju tu početnu slatkoću.


U srcu parfema je oštra esencija nerolija .
Sve ove note leže posložene su na slatkoj bazi u kojoj se isprepliću note jantara, burbon vanilije i mošusa.  


 Slatki mošus u parfemu dobiven je pomoću inovativne molekule Serenolide koja ga čini laganim ali i moćnim. 

Prada Paradoxe je nadahnut konceptom "nikad isti, uvijek svoj". Ne stavljajte u kalup nego budi svoja i uživaj u životu skrojenom prema tvojoj zamisli. 
Istraži i voli svaku stranu svoje osobnosti.

Parfem će oduševiti ljubiteljice slatkih mirisa ali i druge koje će privući predivno pakiranje Pradinog parfema. 

Najnoviji parfemi uvijek su vam dostupni na Notino wrb shopu.

PR post

Kako se vama sviđa ovaj Pradin miris?





  



1 komentar

  1. Otkad je izašao strašno me zaintrigirao i jedva čekam otići do parfumerije da ga napokon isprobam, ne volim parfeme koji su preslatki, ali mi po opisu djeluje da bi mi se mogao svidjeti

    OdgovoriIzbriši