ponedjeljak, 16. svibnja 2022.

HERMES TWILLY D`HERMES EAU DE PARFUM

 


Hermes torbe su mi prekrasne, ali na njihove parfeme nisam baš obraćala pozornost. I tako jednog dana priđe meni gospodin sa crnim šeširom i šarenim šalom. Osvojio me već na prvi njuh i od tada smo postali nerazdvojni prijatelji.

Hermès Twilly d’Hermès je cvjetni miris za žene. Predstavljen je 2017, a kreirala ga je Christine Nagel. 

„Razmišljajući o mladim djevojkama i promatrajući njihovu živahnost, stvorila sam parfem Twilly d'Hermès. Slobodne, smione, povezane, razigrane i nepromišljene, prihvaćaju neočekivano, igraju se protiv vjetra, nameću vlastiti ritam, izmišljaju svojstveni tempo.” Christine Nagel

Inspiracija za ovo prekrasno pakiranje je legendarni Hermes šareni šal sa šarenim printom koji predstavlja bezbrižan modni dodatak.
 Twilly d’Hermès je moderan miris namijenjen mladim ženama koje izbjegavaju "šećer u parfemima", a takvih parfema je u današnje vrijeme sve više.
On je moderan, živahan, optimističan nesvakidašnji mladenački miris. 


Note parfema:
Gornje note-đumbir, ljuta naranča i bergamot
Srednje note-tuberoza, cvijet naranče i jasmin
Bazne note-sandalovina i vanilija


Twilly d’Hermès otvara se prekrasnom notom đumbira, mada ja tu osjetim i blagu citrusnu notu. Tuberoza je u srcu parfema, ali ona je umjerena, nježna i različita od nekih najpopularnijih tuberoza koje su trenutno na tržištu.
Ove note vezane su šarenim svilenim šalom i polegnute na bazi prepunoj mazne sandalovine.
Za mene miris postaje još bolji kada dođe u dodir s toplinom kože. Ima nešto  neobično u ovom mirisu. Kao da note koje ga čine imaju više lica, toliko je drugačiji od ostalih parfema. Umjereno je svjež, umjereno sladak...pa i ta tuberoza je nekako kremasta i nije napadna. 


Završne misli:
Kažu da je Hermès Twilly d’Hermès namijenjen mladim djevojkama, ali ja ga rado nosim iako ne spadam u tu kategoriju.
Volim ga jer je tako specifičan i poseban. Nosiv je u svim prilikama, ali ne i u svim godišnjim dobima. Na mojoj koži najbolje se razvija u proljeće, kada malo zatopli. 
Twilly d’Hermès u sebi ima dozu elegancije i to ne bilo koju. On u sebi nosi eleganciju novog doba. Ali nisam ništa manje ni očekivala, ipak je ovo Hermes.
Žene su stoljećima bile inspiracija kreatorima mirisa i zato su ženski parfemi tako posebni.



 



1 komentar