ponedjeljak, 26. listopada 2020.

YVES SAINT LAURENT LIBRE eau de parfum INTENSE

 


Nije lako biti u korak s novitetima kada su parfemi u pitanju. Ovo ljeto sam vam pisala o popularnom YLS parfemu Libre (recenzija), a već početkom rujna u našim parfumerijama izašla je nova verzija ovog parfema Libre eau de parfum Intense. 



YLS Libre Intense je jača vezija mirisa Libre i meni se osobno puno više sviđa. 
Parfem je opisan kao parfem "za intenzivnu ženu koja živi svoju razjarenu slobodu i slijedi svoje instikte".


Sloboda....to je riječ koja definira i ovaj parfem. 
Žena mora biti slobodna izraziti svoju divlju stranu, slobodna gorjeti u ljubavi, slobodna uživati u životu punim plućima, slobodna osjetiti toplinu, slobodna riskirati u životu.



Bočica parfema je predivna, ista kao i kod njegovog prethodina Libre eau de parfume. Ali, jantarna tekućina u njoj čini je još ljepšom, bogatijom, tamnijom...točno ide u smjeru kojim je ovo novo izdanje parfema krenulo s mirisom.


Libre eau de parfum Intense "punog je sjajnog cvjetnog mirisa koji ima goruće -vrući karakter i duboku senzualnost". 
Dodan je akord orhideje koji produbljuje intenzitet i daje mu bogatiji, seksi miris.
Gornje note: mandarina, bergamot, lavanda
Srednje note: jasmin sambac, cvijet naranče, akord orhideje
Bazne note: grah tonke, vanilija, amber gris, vetiver


YLS Libre eau de parfum Intense je moćan parfem s karakterom...odmah sam ga zavoljela. Na mojoj koži se predivno razvija, postojan je cijeli dan, ima auru koja ubija sve u velikom radijusu oko mene. 
Kod ovog mirisa volim što odmah kada ga stavim osjećam se raskošno i seksi. Daje mi samopouzdanje i osjećaj privlačnosti. 
Ovo će definitivno biti moj najdraži miris za predstojeću zimu. 

Parfem možete kupiti na Notino web shopu, a cijena 30ml parfema je 500kn. 

PR post

Kako se vama sviđa nova verzija YLS Libre parfema?



 



 


Nema komentara