subota, 24. listopada 2020.

DIOR DIORIFIC 025 DIORISSIMO RUŽ ZA USNE

 


Danas vam pišem o predivnoj liniji ruževa Dior Diorific. Davno sam kupila ruž iz ove linije u crvenoj nijansi Khol 751koju koristim isključivo ljeti a koja ima sve karakteristike kvalitetnog ruža. 


Diorific ruževi od strane proizvođača opisani su ovako:

"Jedinstvena formula u bogatim nijansama s blistavim, dugotrajnim mat završetkom i savršeno oblikovanim i definiranim usnama za stvaranje zadivljujućeg, sofisticiranog izgleda."



Kao što na slikama vidite ruž dolazi u raskošnom, čvrstom zlatnom pakiranju. Nije to uobičajena pravokutna tuba...ovo je svojevrsni oblik pješčanog sata s prstenastim detaljima i utisnutim logom brenda. Za današnje doba pakiranje je možda staromodno, ali meni je pravi kolekcionarski primjerak.


Oblik ruža je savršen za precizno nanošenje i lijepo prati liniju usana.
Nijansa je 025 Diorissimo, lijepa nijansa u boji breskve koja na mojim usnama djeluje kao nude nijansa s ružičastim podtonom. Volim ovakve peachy nijanse i dugo sam tražila baš onu koja mom tenu savršeno pristaje. Odlična je za svaki dan, a može se uklopiti sa jačim makeupom na očima za večernje izlaske. Ovo je klasična i suptilna nijansa ruža koja vam nikada neće dosaditi. 


Tekstura ovog ruža je priča za sebe: kremasta i glatka sa najfinijim satenskim završetkom. Ruž lijepo klizi po usnama i u jednom sloju pruža potpuno prekrivanje te daje svu punoću boje. Uopće ne isušuje usne nego ih blago hidratizira. Ne uvlači se u pore usana i neće ostaviti suhi trag na njihovom unutarnjem rubu. 



Dior Diorific ruževi deklarirani su kao dugotrajni, ali iz iskustva mogu reći da to ovisi o nijansi koju imate. Crvena nijansa Khol 751 koju imam ostaje mi na usnama čak i nakon ručka, dok Diorissimo 025 nijansa može preživjeti samo kavu ili sok. To je karakteristika ruževa svih brendova tako da ne uzimam to za zamjerku. 
Moram napomenuti da Diorific ruževi imaju karakterističan miris koji nestaje par sekundi nakon apliciranja. Taj miris me podsjeća na ruževe koje je mama koristila dok sam bila djevojčica. 

Meni su ruževi iz linije Dior Diorific posebno dragi i sigurno se neću zaustaviti na ove dvije nijanse. 
Možete ih kupiti u Douglas parfumerijama a cijena im je oko 300kn.

Što vi mislite o Diorific ruževima za usne? Sviđa li vam se njihov dizajn ili ga smatrate zastarjelim?










2 komentara