srijeda, 16. siječnja 2019.

L.O.V. DARIVANJE


Nakon svog blještavila tijekom prosinca, siječanj je mjesec koji mi najsporije prolazi. Zato sam vas baš sada odlučila razveseliti jednim darivanjem.


Sudjelovanjem u ovom darivanju možete osvojiti L.O.V. proizvode za obrve.
U ovom paketu se nalaze:

L.O.V. Brown Lights eyebrow pomade & higlighter u nijansama 110 Graceful Brown i 100 Astonishing Blonde.






L.O.V. Forever Browns staining eyebrow cushion u nijansi 100 Warm Brown




L.O.V. Storyline eyebrown duo brush





Sve što trebate napraviti kako bi ste sudjelovali u ovom L.O.V. darivanju je:
  •  U komentarima ostaviti ime pod kojim me pratite na Facebook-u
  • Napisati koji vam je L.O.V. proizvod najdraži
  • Objavu o darivanju objaviti na Facebook-u pod opcijom „javno“
  • Pratite me na Instagramu
Darivanje traje do nedjelje, 20. siječnja.


Sretno svima!


Pobjednica darivanja je Martina Dreven.
Čestitke Martina!

Broj komentara: 5

  1. Pratim na fb Rina Eškinja i Ig r.i.n.c.h.i Najdraži L.O.V proizvod mi je njihov primer i kist za ruž

    OdgovoriIzbriši
  2. FB: Martina Dreven
    Ig: martinadreven
    Najdraži L.O.V proizvod mi je The Glowrious highlighting i bronzing paleta. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. FB: Irena Matković
    IG: @sakizg26
    Najdraži L.O.V. proizvod mi je The Glowrious highlighting&bronzing paleta.

    OdgovoriIzbriši
  4. pratim te pod Kristina Novak na ig: kristinagranatir, najdrazi su mi proizvodi lov mat tekuci ruzevi

    OdgovoriIzbriši