četvrtak, 29. studenoga 2018.

KIEHL`S: MIDNIGHT RECOVERY CONCENTRATE


Danas vam pišem o jednom od kultnih Kiehl`s proizvoda koji sam koristila prošle zime. Znam da ste o njemu pročitali već puno recenzija, ali želim svoje mišljenje podijeliti sa vama jer zima je pravo vrijeme za njegovo korištenje.


Kada se spomene Kiehl`s većina ljudi pomisli na 3 proizvoda: Ultra Facial Cream (recenzija), Creamy Eye Treatment with avocado (recenzija) i Modnght Recovery Concentrate.
Otkrit ću vam odmah na početku posta da mene ova 3 proizvoda nisu oduševila, ali zato imam svoje Kiehl`s favorite o kojima možete čitati OVDJE, OVDJE , OVDJE, OVDJE i OVDJE.


Opis proizvoda:
"Lagani brzo upijajući eliksir, efektivno obnavlja kožu preko noći. Sadrži esencijalna ulja i destilirane botanike. Rezultat je dramatično obnovljena koža do jutra i zaglađeniji i blistaviji ten do jutra. Formula intenzivno povećava vlagu isušene kože dok prirodna ulja konstantno penetriraju kroz površinu kože i pomažu njenoj obnovi. Naš koncentrat za obnavljanje kože djeluje tokom noći kada je koža najsposobnija za obnavljanje od dnevnih agresija. Sa kožom koja je hidratizirana, meka i gipka, možete reći doviđenja umornom izgledu kože. Bez parabena. Bez mirisa. Bez mineralnih ulja."

Kiehl`s Midnight Recovery Concentrate dolazi u tamnoj staklenoj boci koja čuva biljna ulja. Tu je i pipete čime je olakšano doziranje proizvoda.



Tekstura je dosta masna i na mojoj mješovito/masnoj koži se teško upija. 
Miris ulja je biljni, ja najviše osjetim miris lavande koji mi je jako drag.



Sastav:



Sastav je prilično čist (99,8% sastojaka prirodnog podrijetla) bez mineralnih ulja, silikona, sintetičkog parfema i parabena.
Ovdje je riječ o odličnoj mješavini ulja: noćurak, lavanda, jojoba ulje, korijander, geranij, ruža, ružmarin, suncokret. 
Proizvod je obogaćen skvalenom, botaničkim lipidom koji je svojom molekularnom strukturom sličan molekularnoj strukturi prirodnih ulja. 

Moje mišljenje:
Već sam ranije koristila ulja u njezi lica tako da mi je poznat njihov fantastičan učinak za kožu. Međutim, sa ovim uljem moja koža lica nikako nije mogla pronaći "zajednički jezik".
Kiehl`s ulje sam koristila tijekom zime u noćnoj njezi. Stavljala sam samo dvije kapi ulja na čisto lice, vrat i dekolte. Krema mi nije bila potrebna, mada osobe sa suhom kožom ovo ulje mogu kombinirati i sa kremom.
Ulje mi je bilo previše masno i teško za moju kožu, posebno za T zonu. Čekala sam i do pola sata da se upije, ali, na žalost, ulje se ne bi potpuno upilo u kožu i ostajao je vidljiv mastan film na koži. 
Probala sam malo ulja miješati sa hidratantnom kremom, ali ta je mješavina opet bila prebogata za moju kožu.
Žao mi je što mi proizvod nije odgovarao jer na primjer Kieh`s Daily Reviving Concentrate (dnevna varijanta spomenutog ulja) mi je fantastičan.
Kiehl`s Modnght Recovery Concentrate možete kupiti u njihovim dućanima. Za 30ml proizvoda (koji će vam jako dugo trajati) platit će te oko 300kn. 

Jesam li ja jedina kojoj ovaj proizvod ne odgovrara? Svugdje sam nailazila samo na pozitivne recenzije.
Jako me zanima vaše mišljenje o ovom proizvodu zato mi pišite u komentarima.

Nema komentara