ponedjeljak, 30. srpnja 2018.

KIEHL`S: Gently Exfoliating Body Scrub Grapefruit



Ljeti je posebno važno raditi piling tijela i nemojte se bojati da će pri tome nestati vaša teško stečena preplanula boja tijela.
Koristila sam puno vrsti pilinga za tijelo, neki su me oduševili (recenzija, recenzija, recenzija), a neki razočarali (recenzija).


Više od 150 godina Kiehl's radi proizvode koji proizlaze iz spajanja kozmetičkih, farmaceutskih i botaničkih znanja. Njihovo iskustvo tijekom godina rezultiralo je odličnim proizvodima za njegu tijela.

Kiehl`s Gently Exfoliating Body Scrub Grapefruit je odličan piling za tijelo čija je cijena malo veća. Pakiranje od 250ml dođe oko 230kn.
Možete ga kupiti u još dvije varijante, sa lavandom ili sa korijanderom.


Kiehl`s Gently Exfoliating Body Scrub Grapefruit pakiran je uplastičnoj posudi, ništa fensi. Obzirom na koegzistenciju proizvoda mislim da bi bolja bila ambalaža u tubi, bio bi praktičniji za uporabu.

Tekstura pilinga je kremasta, pjenasta i lijepo ga možete namazati po koži tijela.


U toj kremastoj teksturi nalaže se sitne čestice koje učinkovito  obavljaju svoj posao. Iako je naznačeno da je piling „nježan“ rekla bih da ipak spada u grupu grubljih pilinga za tijelo. Osobno volim grublje pilinge jer imam osjećaj da doista rade nešto mojoj koži tijela. Međutim, ako imate osjetljivu kožu ne bih vam preporučila ovaj proizvod.
Miris pilinga mi se baš svidio jer je svjež, citrusni.


Kremasti piling uklanja mrtve površinske stanice kože bez ikakvog osjećaja isušivanja ili zatezanja.
Nanosi se na vlažnu kožu tijela i zatim ga laganim, kružnim pokretima umasirate u tijelo.
Piling sam koristila par puta tjedno. Potrebna vam je zaista mala količina za jednu upotrebu, pa mi je pakiranje trajalo mjesec dana. Koža ostaje meka, svilenkasta i nahranjena tako da svaki put nakon pilinga ne bih koristila kremu za tijelo.

Za ovaj proizvod je karakteristična dobra kombinacija sastojaka. Proizvod je obogaćen sa:
  • aloa vera- vlaži i umiruje kožu
  • kamilica-poznata po svojim umirujućim, zaštitnim i pročiščavajućim svojstvima
  • čestice pilinga- koje su mješavina sitno mljevenih koštica marelice, bisera i perlita izvađenog iz vulkanskih stijena
Moje mišljenje:
Kupnju ovog pilinga smatram dobrim potezom jer sam zaista uživala u njegovom korištenju. To nije najjeftiniji piling, posebno ako ga usporedite sa našim mogućnostima, ali za cijenu dobivate vrlo učinkovit proizvod koji čini ono što od pilinga i očekujete.

Koji je vaš najdraži piling za tijelo?
Koliko često radite piling tijela?




Nema komentara