ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

BALEA: Uljni piling za tijelo


Piling tijela je važan korak u njezi tijela. Na taj način se ostranjuju mrtve stanice kože i potiče bolja cirkulacija. Ja ljeti češće radim piling tijela (dva puta tjedno), a posebno volim uljne pilinge sa krupnim česticama.

 Balea piling za tijelo sa morskom soli i limunskom travom već su nahvalile mnoge beauty blogerice. Ja sam ga koristila cijelo ljeto, pa ću vam napisati moj dojam ovog proizvoda.


Piling je pakiran u plastičnu, čvrstu posudu koja sadrži 250ml proizvoda. Jednostavno, drogerijsko pakiranje, ali pohvala jer posuda ima zaštitnu foliju što me uvijek oduševi.


Teksturu pilinga bih mogla podijeliti u dvije komponente koje je naravno potrebno pomiješati. Kada otvorite posudu uvijek je na vrhu ulje koje se pomiješa sa krutom supstancijom i tako dobijete mirišljavu, uljnu smjesu za piling tijela. 


Rekla bih da ovaj piling spada u grupu grubih pilinga tj. čestice pilinga su dosta grube. Ja to volim i uvijek kupujem takve pilinge. Za sve vas koje imate osjetljivu kožu, bilo bi bolje da ne koristite ovaj proizvod.


Miris je kod ovog pilinga osvježavajući, citrusni i zadržava se na koži dosta dugo.
Balea pilingu za tijelo sa morskom soli, limunskom travom odlično radi svoj posao!
Kožu ostavlja mekom, nahranjenom (zbog suncokretovog i jojobinog ulja koja sadrži) tako da ja uopće ne bih nakon njega koristila mlijeko za tijelo.

Sastav:

U sastavu pilinga se nalazi kofein, pa ga proizvođač reklamira kao „piling koji pospješuje uklanjanje celulita“. Vjerujte mi, celulit je još uvijek moj podstanar i niti jedan piling ne može ukloniti.

Moje mišljenje:
Odličan piling za tijelo, mirišljav, učinkovit, osvježavajući. Imate moju preporuku ako razmišljate o kupnji pilinga za tijelo.

Balea pilingu za tijelo sa morskom soli, limunskom travom možete kupiti u svim DM dućanima po cijeni od 29,90kn.


Jeste li već koristili ovaj piling za tijelo?
Koji je vama najdraži piling za tijelo?

Broj komentara: 9

  1. Nisam koristila, ali mislim probati ovu zimu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje mišljenje o tom pilingu već znaš, tako da neću sada kukati, ali što dalje čitam recenzije, sve mi se više čini da sam ulovila neki falš primjerak :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam tvoju recenziju i kako ja imam već drugo pakiranje ovog pilinga, sve sam više uvjerena da sa tvojim primjerkom nešto nije bilo u redu

      Izbriši
  3. Čitala sam dosta o ovom pilingu i to uglavnom samo pozitivne stvari, trenutno sam u potrazi za baš nečime takvim pa ga možda i isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala ali čini se da bi mi odgovarao mada nisam baš od citrusnih mirisa. Postoji li još neka vrsta?

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican piling, volela bih da postoji vise vrsta ovakvog pilinga :)

    OdgovoriIzbriši