utorak, 30. listopada 2018.

TRENUTNO NAJDRAŽI ESSENCE RUŽEVI ZA UNSE


Već i ptice na na grani znaju da Essence ima odlične ruževe za usne. Meni su u zadnje vrijeme posebno draga ova dva ruža koja me po svom pakiranju podsjećaju na Armani ruževe.


Velvet Matte ruž za usne


Tko me duže prati zna da ne volim mat ruževe. Ne volim osjećaj koji pružaju na usnama i bez obzira na njihovu trajnost uvijek prednost dajem kremastim ruževima.
Međutim, Essence Velvet Matt ruževi imaju novu, inovativnu mat teksturu koja ujedinjuje mat završetak ruža i ugodan osjećaj na usnama. 
Tekstura ovog ruža je meka, te se lako i ravnomjerno nanosi na usne. Ovo je ruž kojeg mogu savršeno aplicirati čak i bez ogledala. Pigmentiranost mu je odlična i već sa jednim slojem dobijete punu boju. Ne isušuje usne nego pruža savršen osjećaj koji traje dok ruž ne uklonite sa usana. 
Trajnost ruža je također odlična. Sa ovim ružom na usnama možete jesti i piti koliko god želite. Nijasna će tijekom dana malo izblijediti, ali ruž i dalje ne mrda sa usana.
Nijansa koju imam je 04 hungry pink.



Kao što vidite na slici radi se o ljubičastoj nijansi koja nije hladna i dosta je zagasita na mojim usnama. Ovaj ruž nosim često i jedan mi je od omiljenih u zadnje vrijeme.


Žao mi je što u lokalnom DM-u nisam pronašla još nijansi koje mi se sviđaju jer naravno da bih ih sve kupila.
Cijena ruža je 19,90kn.


colour up! shine on! ruž za usne


Već iz naziva ruža jasno vam je da se radi o ružu koji pruža sjajni završetak na usnama. Ruž mi je jako zanimljiv jer ima formulu između ruža i sjajila za usne. Može se nadograditi, ali s tim nećete dobiti puno na jačini boje koja i dalje ostaje dosta suptilna. Ovaj ruž je idealan za one dane kada imate vremena igrati se sjenilima za oči i kada vam je potrebna nježna i neupadljiva boja na usnama.
Nijansa 12 behind the scenes u pakiranju izgleda jako tamna što vas može zavarati. 



Na mojim usnama to je nježna, smeđa nijansa koja samo malo pojača prirodnu boju usana. Smeđe nijanse ruževa u sebi obično imaju narančasti podton što kod ovog ruža nije slučaj i baš to mi se sviđa. Ovo je čista, topla smeđa nijansa koja je lako nosiva i uklapa se u sve kombinacije.
Postojanost ruža je srednja i često će te ga tijekom dana popravljati. Također je jako ugodan na usnama.


Cijena ruža je 19,90kn.

kako vam se sviđaju nijanse ovih ruževa?






Broj komentara: 6

  1. U Srbiji je ovaj drugi, dvanaestica, izašao iz asortimana jedne drogerije, pa je bio snižen na 130 din (oko 1,1e); toliko mi se sviđa i toliko ga nosim da sam kupila tri komada i brinem da mi ne bude malo... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha...poznato mi je to da kada ti se svidi ruž kupiš zalihe ;)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Slažem se za ruževe, ali npr. Essence puderi su također jeftini ali mojoj koži ne odgovaraju.

      Izbriši