utorak, 26. lipnja 2018.

MAC: Petal Power Mineralize Blush


Danas vam želim pisati o rumenilu koje se u mojoj kolekciji našlo prije od prilike mjesec dana. Kupovina je bila neplanirana i impulzivna, ali nije mi žao.


Ovo je moje prvo MAC rumenilo. Dugo sam gledala njihova rumenila, stvarno imaju predivne nijanse, ali nijedna nije bila dovoljno dobra da bih je poželjela kupiti. Sve dok nisam ugledala rumenilo iz kolekcije Petal Power Mineralize. Ovo rumenilo je stvarno posebno, pa iako sam ga planirala koristiti tijekom ljeta kada mi ten postane tamniji, nisam odoljela i odmah sam ga počela koristiti.


Pakiranje rumenila je karakteristično za sva njihova rumenila. Kompaktna crna kutija sa prozirnim poklopcem ispod kojeg se nalazi proziran zaštitni poklopac.
Rumenilo se dosta teško otvara što osigurava nošenje rumenila u torbi.


Tekstura je lagana, fino mljevene čestice se lako apliciraju na lice. Možete se lijepo nadograđivati sloj po sloj do željenog intenziteta, iako ga ja najviše volim stavljati u tanjem sloju.


MAC Petal Power Mineralize Blush je opisano kao „koraljna nijansa sa zlatnim shimmer-om“.
To stvarno je predivna koraljna nijansa u kojoj sitni zlatni shimmer prevladava i licu daje predivan sjaj.
Kada koristim ovo rumenilo uopće ne stavljam higlighter jer bi to za dnevni makeup bilo previše.
Rumenilo se uopće ne trusi, a na licu ostaje bez problema do 10 sati.


MAC Petal Power Mineralize Blush je bila ljubav na prvi pogled. Savršena tekstura i nijansa, baš onakva kakvu sam željela imati za ljeto i osunčani ten. Nježno koraljna nijansa daje licu toplinu i svjež izgled. Sa druge strane shimmer je decentan i vidljiv samo pod određenim kutom svjetlosti koja pada na lice.

Rumenilo je svakako predivno i ima najbolju teksturu koju sam do sada vidjela.
MAC Petal Mineralizira Power Blush možete kupiti u MAC dućanima po cijeni od oko 200kn.



Kakva su vaša iskustva sa MAC rumenilima?



Nema komentara