utorak, 11. srpnja 2017.

ZARA: Bright Rose Eau de toilette

Uvijek kada posjetim Zara dućan obavezno škicnem parfeme. Njihovi parfemi su meni među najkvalitetnijim parfemima koji se mogu kupiti za malo novaca. Ne mirišu "jeftino" kako je često slučaj sa jeftinim parfemima (koje iz tog razloga i ne kupujem). 
Ovog puta me oduševio pravi proljetno/ljetni miris Brihgt Rose. 





Zara Bright Rose eau de toilette dolazi u kartonskoj ambalaži prljavo bijele boje. Boca je prozirna i pravokutna sa kockastim čepom, a naziv parfema napisan je jednostavnim bijelim slovima. 
Radi se o toaletnoj vodi od 100ml, a cijena je svega 100kn. Lijepo i povoljno, to se rijetko pronađe u našim dućanima.


Ovo je predivan miris... ne sjećam se kada sam zadnji put dobila toliko komplimenata od kolegica koje se razumiju u parfeme, ali trajnost mu nije jača strana. Na mojoj koži ostaje oko 2 sata.


Gornje note: kumin i cimet
Srednje note: pačuli i vetiver
Baza: ruža i đurđica

Zara Brighten Rose je cvjetni miris, kojemu pačuli daje drvenu notu. Nije zagušljiv, nije sladak, na mojoj koži se razvije u nježan miris ruže u đurđice.
Kako pakiranje nije praktično za nošenje u torbi, ja ga dekantiram u mali raspršivač tako da miris mogu obnoviti tijekom dana.

Među velikim izborom Zarinih parfema sigurna sam da ćete naći neki za sebe!

Koristite li Zarine parfeme?

4 komentara

  1. Da, nisu nesto trajni ali su super za osvjezenje :) imala sam ih nekoliko..volim sve njihove mirise :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvuči mi super jedino šteta što ne traje dugo. Moram ga svakako pošnjofati idući put kad odem do Zare :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram priznati da uopce nisam znala da imaju parfeme i bas cu sljedeci put pogledati sto sve nude :)

    OdgovoriIzbriši