četvrtak, 13. srpnja 2017.

AVENE COUVRANCE: Korektivni tekući puder

Sve mi na licu imamo neke nesavršenosti koje nam jako smetaju i koje želimo što bolje kamuflirati.
Avene Couvrance je korektivna kozmetika temeljena na principu komplementarnih boja za prekrivanje nepravilnosti i ujednačavanje tena.
 Ova kozmetika je sastavom prilagođena najosjetljivijoj koži (ne sadrži parfeme i konzervanse, hipoalergena je i nekomedogena) i dobro je podnošljiva.
Za korekciju manjih nepravilnosti na licu meni se odličnim pokazao Avene Couvrance
Korektivni tekući puder.
 Dolazi u 4 nijanse, tako da je prilagođen osobama od svijetle do tamne puti.
Nijanse su sljedeće: Porcelaine (01), Naturel (02), Sable (03) i Miel (04).
Nijansa pudera koju ja imam je Sable (03). 




Dobre karakteristike Avene Couvrance korektivnog tekućeg pudera:
  •  otporan je na znoj i vodu
  •  sadrži SPF15, a dodatnu zaštitu od negativnog djelovanja slobodnih radikala pruža snažan antioksidans pre-tokoferil
  •  na licu ostavlja mat efekt
  •   korigira manje nepravilnosti
  • prilagođen je osjetljivoj koži lica

Ovdje proizvođač navodi puno dobrih osobina ovog pudera, ako vas zanima je li to baš tako nastavite čitati!


Ovo je prvi put da koristim neki proizvod iz Avene Couvrance linije proizvoda i bila sam jako radoznala. Od svih proizvoda koje sam dobila, prvo sam počela sa testiranjem pudera jer ljeti imam ružne hiperpigmentacijske mrlje koje moram nekako prekriti.

Tekstura ovog pudera nije potpuno tekuća tj. neće vam se izliti iz tube. 



Sviđa mi se mat finish koji ostavlja na licu, mada ja T zonu dodatno matiram puderom u prahu. Ostaje mi na licu oko 8 sati, ne oksidira na licu i ne ističe suhe dijelove lica.
Pokrivenost mu je srednja, kao što proizvođač i navodi. Prekrit će samo manje nepravilnosti na licu.
Ovaj puder sam po reporuci Avene vizažista na lice nanosila prstima laganim tapkanjem.
Nakon toga bih opet prstima ujednačila prijelaze prema vratu, ušima i na čelu.
Avene Couvrance tekuću puder ostavlja lagan osjećaj na licu i daje prirodan izgled što mi se jako sviđa jer ne volim kada mi lice izgleda kao da na njemu imam tešku kazališnu šminku.
Zato mi je ovaj puder idealan za ljeto za svakodnevno korištenje. 
Ne prekrije mi hiperpigmentacijske mrlje u potpunosti (to je teško postići bez pudera koji imaju jaku moć prekrivanja) ali dosta dobro ujednači ten i ja sam sa tim zadovoljna.


Zaključak:
Avene Couvrance korektivni tekuću puder odličan je za sve koji žele prekriti manje nepravilnosti i/ili ujednačiti ten.
Puder se može kupiti samo u ljekarni, trenutna cijena mu je oko 130kn.

PR proizvod

Jeste li koristili neki proizvod iz Avene Couvrance linije?
kakva su vaša iskustva?




Nema komentara