ponedjeljak, 18. srpnja 2016.

MOJI LJETNI BEAUTY RITUALI


Sredina je ljeta, a između plaže, putovanja i zabave vodite li pravilnu brigu o svojoj koži i kosi?
Svi jedva čekamo godišnji odmor kako bismo se mogli posvetiti sebi, svojoj obitelji, moru, suncu i zabavi. Ne dozvolite da vam te dragocjene trenutke pokvare opekotine o sunca, hiperpigmentacijske mrlje, prištavo lice, ispucala kosa i neuredna stopala.





1. Pravilno korištenje preparata sa zaštitnim faktorom


Znam da ste se opskrbili kremama sa zaštitnim faktorom prije odlaska na godišnji odmor.  Ono što možda ne znate je da i pored toga što ste tijelo i lice zaštitili visokim SPF ne znači da se možete cijeli dan bezbrižno izlagati suncu.
Visoki SPF ne pruža 100%-tnu zaštitu od sunca!
Zato pripazite u kojem dijelu dana odlazite na plažu i koliko dugo ste izloženi suncu. U hladu na plaži, uz kavu ili koktel možete isto provesti ugodno vrijeme s prijateljima.
Ja koristim proizvode koji pružaju UVA i UVB zaštitu te ih nanosite nakon svakog izlaska iz mora.
Nemojte da vam preplanuli ten bude važniji od vašeg zdravlja! 

2.  Mjesta na tijelu koja često zaboravimo zaštiti od sunca
To su najčešće koljena, stopala, šake, usne i uši.
Ne vodeći računa, dogodi se da ova područja ne namažemo kremom sa zaštitnim faktorom, pa tu nastanu neugodne opekotine.
Usne su posebno osjetljive na oštećenja od sunca, jer im nedostaje zaštitni melanin.
Zato stavljam debeli sloj balzama sa zaštitnim faktorom na usne i ne obraćam pažnju na priče da moj ruž ima SPF faktor.

3.  Njega kože tijela i lica nakon sunčanja


Sigurno ste primijetile da vam je koža tijela i lica ljeti dehidratizirana (žedna!). To je zbog sunca, vrućine i znojenja.
Nakon tuširanja kožu tijela obavezno namažem nekim hidratantnim (nemasnim) losionom ili mlijekom za tijelo.
Za kožu lica ja ljeti obavezno koristim tonik koji zatvara pore. Nakon njega stavim samo hidratizirajući serum (ako imate suhu kožu lica, nakon što se serum upije stavite hidratantnu kremu).
Također, ljeti češće radim piling lica i tijela kako bih poboljšala cirkulaciju i uklonila mrtve stanice na koži.
Tijekom ljeta možete koristiti kreme koje sadrže retinol. Ovaj sastojak spriječava bore te potiče stvaranje kolagena.
U noćnoj njezi lica dobro je koristiti kreme ili serume s dodatkom vitamina C koji vraća koži blistavost.
Svakako treba izbjegavati proizvode sa AHA kiselinama (njih sačuvajte za jesen).

5. Njega stopala


Zgodne japanke i sandale s remenčićima izgledaju lijepo samo na urednim stopalima!
More, sol, sunce i hodanje bos po pijesku brzo oštete kožu na stopalima. Za mene nema ništa gore nego vidjeti sređenu damu sa ispucalim petama!
Naravno, pedikeru nećemo/ne možemo ići svaki tjedan, ali možemo same posvetiti malo više brige njezi naših stopala.

Nakon svakog tuširanja prijeđem rašpicom po petama. Bitna je redovitost! Tako se lagano ukloni višak kože. Nakon toga prije spavanja nanesem bogati sloj kreme za stopala koja će djelovati tijekom noći i nahraniti ih.

6. Njega kose ljeti


Naravno, ne smijemo zaboraviti njegu kose, posebno osobe koje imaju dugu ili poludugu kosu. Važno je znati da nam ne treba puno novaca i skupi preparati da bi naša kosa izgledala zdravo i lijepo.
Ja sam svakodnevno na plaži što značim da mi je kosa svakodnevno izložena moru i suncu.  
Najvažnije je da nakon dolaska s plaže kosu isperete od soli. Pri tome koristim neki blagi drogerijski šampon ili baby šampon za kosu. Nakon šamponiranja na kosu svakodnevno stavim neku hranjivu drogerijsku masku i držim je nekad 15 minuta, a nekad i duže.
Nakon ispiranja maske, kosu prosušim fenom. Bilo bi bolje ostaviti kosu da se osuši na zraku, ali kako sam osjetljiva na upalu sinusa, to ne radim.  
Naravno, krajem ljeta slijedi obavezno šišanje vrhova!

6. Ljetni makeup


Ja se držim pravila da je ljeto odmor ne samo za mene, nego i za moje lice. Zato ljeti minimalno koristim makeup i to isključivo u situacijama kada se to od mene traži.
Nisam pobornica nošenja makeupa na plaži iako vidim dosta žena različitih godina kako našminkane dolaze na plažu. Za odlazak na plažu pobrinem se samo da mi je lice dobro zaštićeno od sunca. 
Odaberite kremu sa zaštitnim faktorom koja najbolje odgovara vašem tipu kože (iz iskustva znam da to uopće nije lako!).
Kod večernjih izlazaka na odmoran i osunčan ten nije potrebno stavljati puno makeupa kako bi ste izgledale lijepo i privlačno. Bit će dosta malo highlightera, maskara i sjajilo za usne. Ako baš morate prekriti nepravilnosti na licu koristite mineralni puder ili BB kremu.

Drage moje, ovo bi bili savjeti za njegu kože i kose tijekom ljeta koje ja prakticiram. Znam, neke od vas će reći puno je to posla svaki dan, ali ja sam u tome ustrajna. Vremenom to postane rutina koja vam oduzima sve manje vremena.
Vesele me rezultati koje vidim na svojoj koži i kosi na kraju ljeta!

Kako vi njegujete kožu i kosu tijekom ljeta?
Voljela bih da sa mnom podijelite neki svoj ritual ili tajni recept!

Nema komentara