subota, 16. srpnja 2016.

AFRODITA LJETNI HAUL


Tijekom svibnja i lipnja Afrodita Cosmetics je u prodaju pustila nekoliko novih proizvoda koji bi nam ove vruće ljetne dane trebali učiniti ugodnijima.




Secret Garden Romantic Peony gel za tuširanje


U svibnju je Afrodita predstavila novu liniju proizvoda za tuširanje pod nazivom Secret Garden. Ovi gelovi za tuširanje dolaze u nježnim mirisima magnolije, božura, orhideje i ruže.
Secret Garden Romantic Peony je gel za tuširanje kremaste teksture koja ne isušuje kožu tijela i pogodan je svakodnevno korištenje.
Romantični miris božura je nježan, ali jako ugodan i opuštajući.
Proizvod dolazi u pakiranju od 250ml po cijeni od 15,90kn.

Depilation gel za brijanje i tuširanje

Ispričavam se što sam fotku preuzela sa interneta, ali zaboravila sam proizvod samostalno slikati!

Današnji brzi tempo života ne ostavlja nam puno vremena za ženske rituale ljepote. Zato nam ovakvi proizvodi dobro dođu jer ušteda vremena je ženama uvijek dragocjena.
Gel sadrži uljnu formulu (sadrži prirodna ulja ulja argana, jojobe, i makadamije).
Tekstura gela je lagana i ne stvara veliku pjenu u dodiru s vodom.
Ja sam gel koristila jedan put za brijanje i pokazao se dobrim. Britvica lako klizi po koži, a nakon brijanja koža nije iritirana.
Ostalo vrijeme sam ga koristila kod tuširanja. Malo mi smeta što nema jači miris, jer volim kada gelovi za tuširanje lijepo mirišu.
Cijena proizvoda je 15,99kn za 250ml proizvoda.

Depilation gel nakon depilacije 3u1


Nakon depilacije sve mi imamo isti problem: kako umiriti iziritiranu kožu tijela?
Kao posljedica depilacije koža postaje osjetljiva, crvena, a često te crvene točkice kod mene potraju i dva dana.
Ovaj Afrodita gel nakon depilacije obećava 3 stvari:
  • smiruje kožu nakon depilacije i djeluje blago antibakterijski
  • ublažava urastanje dlačica
  • dokazano usporava rast dlačica i do 50%
Gel je lagane teksture i bezbojan je. 


Lijepo se razmazuje i brzo upija u kožu. Ne ostavlja mastan niti ljepljiv trag na koži. Miris mu je blag, ali se osjeti alkohol koji nakon nekog vremena ispari.
Prema mom iskustvu, gel odlično umiri kožu nakon depilacije i crvene točkice brže nestaju.
Što se tiče ostalih obećanja koje proizvođač navodi, nisam primijetila da mi dlačice manje urastaju niti da sporije rastu.
Proizvod dolazi u pakiranju od 100ml, a cijena je 27,49kn.

SOS Tropical Spray


Kakvo bi to bilo ljeto da nema komaraca i drugih insekata koji na ovim vrućinama potpuno polude?
Afrodita se pobrinula da bezbrižno uživamo u ljetnim noćima i pomoću SOS Tropical spreja se zaštitimo od uboda svih insekata.
Sprej sadrži eterična ulja citronele, limunske trave, lavande i ružmarina.
Prije uporabe sprej je potrebno protresti, a zatim ga pošpricati po svim nezaštićenim područjima tijela (osim lica!).
Sprej je bezbojan, ugodne neljepljive i nemasne teksture. Miris je osrednje jak, ali biljni, pa vjerujem da većini vas neće smetati.
Cijena proizvoda je 47,99kn za 120ml proizvoda.

SOS Calming gel


Ako ste te „sreće“ da su vas insekti već napali, imate lakše opekline od sunca ili vas je opekla meduza spas potražite u SOS Calming gelu.
Ja sam ga konkretno koristila kod opekline prilikom kuhanja. Tekstura gela je nemasna, neljepljiva i jako blagogo mirisa. Kada ga stavite na oštećenu kožu trenutno osjetite ugodno hlađenje, a nakon 10-tak minuta bol od opekline prestaje.
U sastavu gela su aloa vera i lavanda koje smiruju i regeneriraju kožu.
Proizvod se može koristiti i na licu.
Cijena ovog gela je 39,99kn za 120ml proizvoda.

 Sun Care Sensitive krema za lice za sunčanje SPF 30


Krema je namijenjena zaštiti kože lica od sunca i preuranjenog starenja koje uzrokuje izloženost suncu.
Ugodno me iznenadila lagana tekstura kreme koja odgovara mojoj mješovito/masnoj koži lica. 
Tekstura kreme je lagana, rekla bih gelasta. Brzo je upija koža lica i ne ostaje bijeli trag na licu. Nije mi izazvala nikakav nered na licu.
Cijena kreme je 43,99kn za 50ml.


Afrodita proizvodi za ubrzano tamjenje


Čini mi se da su ove godine više nego ikada popularna sredstva za ubrzano tamnjenje.
Afrodita nam donosi dva takva proizvoda: marmeladu i suho ulje.
Proizvodi za ubrzano tamnjenje ne sadrže SPF zaštitu!

Marmelada za ubrzano tamnjenje dolazi pakirana u posudi od 200ml po cijeni od 57,99kn. 


Tekstura joj je prilično čvrsta, ali ako boravite na plaži zbog vrućine se malo rastopi pa se lakše nanosi na tijelo (uvijek je koristite nakon što ste stavili kremu za zaštitnim faktorom!).


Miris je slatkast, podsjeća na more i sunce....predivno!
Boja je, kao kod svih proizvoda iste namjene, smeđe-narančasta. Kod ovih proizvoda se uvijek bojim da mi tragovi marmelade ne ostanu na kupaćem kostimu ili ručniku. Provjereno, marmelada ostavlja tragove, ali se oni lako isperu ručno sa malo sredstva za pranje rublja.

Suho ulje za ubrzano tamnjenje je prvi takav proizvod koji sam koristila. 
Praktično je za nanošenje zbog pumpice koja propušta dosta veliki mlaz, pa je pažljivo stisnite.


Suho ulje sadrži suptilne šljokice pa vam se koža lijepo presijava na suncu.
Pomaže kod bržeg i intenzivnijeg postizanja preplanule boje.
Ulje sadrži mješavinu ulja mrkve, masline i oraha.
Cijena suhoh ulja je  63,99kn za 200ml proizvoda.

Ako bih po učinkovitosti trebala usporediti ova dva proizvoda za ubrzano tamnjenje moj izbor bi bio suho ulje!
Lakše se nanosi, brže se postigne tamnija put i daje koži prekrasan izgled na plaži. 
Oba proizvoda nisu predviđena za korištenje kod djece!

Nadam se da ste post uspjeli pročitati do kraja i da vam nije bio naporan!

Koristite li neki od ovih proizvoda?
Kakva su vaša iskustva?
Predlažete li neke druge proizvode sa istim učinkom?
















Nema komentara