utorak, 14. lipnja 2016.

ESSENCE: wake up, spring! rumenilo

Ako ste pristalica nježnih nijansi rumenila onda je Essence wake up, spring! rumenilo u nijansi 01 hello sunshine upravo za vas.






Rumenilo dolazi u zanimljivoj ambalaži. Čvrsta, plastična kutija ima „dva kata“ tj. ispod rumenila se nalazi prostor sa ogledalom i porukom "Blush up & Smile" . 



Nijansa 01 hello sunshine u posudi izgleda jako lijepo. Pastelna boja marelice kroz koju su prosute jako sitne zlatne čestice. Na licu su zlatne čestice jedva primjetne, pa se ne morate bojati da će te svijetliti kao disco kugla.
Ova nijansa rumenila bi bolje stajala osobama svijetlog tena. Na mojoj koži nijansa je dosta svijetla, ali ostavlja svježinu licu i u kombinaciji sa higlighterom odličan mi je za dnevni makeup.



Pigmentiranost je slabija, ali se rumenilo može lako nadograditi do željenog intenziteta.


Kod ovog rumenila jedino mi se ne sviđa  što se pretjerano trusi, pa uvijek napravim nered u kupaonici.

Cijena rumenila je 28,90kn. 

PR proizvod

Kako vam se sviđa nijansa ovog rumenila?
Volite li više jače pigmentirana rumenila?

Broj komentara: 18

  1. Prekrasna boja! U posljednje vrijeme su mi ovakve bljedunjave nijanse rumenila divne. Nedavno sam uzela njihovo mat rumenilo (peach me up) i zaprepastila se nad količinom trušenja nasprem ostalih rumeila koje imam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni isto malo smeta pretjerano trušenje, ali zažmirim na to jer mi se sve ostale osobine ovog rumenila sviđaju

      Izbriši
  2. Lijepa nijansa. :) Slažem se s tobom najbolje bi stojao ženama svijetlog porculanskog tena. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nijansa je predivna obožavam ovakve nijanse, nekako volim srednje pigmentirana rumenila. Ne sviđa mi se ako ga moram nadograđivati 100 puta da bih dobila ono što želim, ali opet ako je jače pigmenirano zanesem se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pigmentacija rumenila je uvijek, bar meni, problem! Nisam toliko vješta, pa sa dobro pigmentiranim rumenilima često dobijem efekat klauna

      Izbriši
  4. Stvarno je savršena nijansa za osvježit lice. :)
    Uvjerena sam da ti jako lijepo stoji! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sviđa mi se za dnevni look, samo lagano naglasi obraze i da licu svježinu

      Izbriši
  5. Mrzim to kad se trusi proizvod, al eto, počisti se i to :) Super post, super rumenilo, super nijansa! :D Vjerojatno budem probala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, malo se više trusi, ali za ovako dobru cijenu ja i ne očekujem da sve bude savršeno. Važna mi je pigmentacija i trajnost na obrazima

      Izbriši
  6. Meni je u kutijici divan, no kad ga stavim na lice se skoro ni ne vidi, a ja nisam baš tamna :/ jedino mi kao highlighter može funkcionirati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam srednje taman ten, za proljeće i zimu mi se njegova "nevidljivost" jako sviđa kod svakodnevnog makeupa.
      Opet, ukusi su različiti :)

      Izbriši
  7. Zanimljivo rumenilo, nadam se da cu ga naci u drogeriji! Ono sto me posebno privlaci je dio sa ogledalom!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakiranje rumenila je stvarno zanimljivo i zgodno. Mene se posebno dojmila prozračnost i prirodni izgled koje ovo rumenilo ostavlja na licu

      Izbriši
  8. Predivno je , ja nisam ljubitelj rumenila al ovo mi se baš dopada, dobila sam ga za rođendan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tijana, nadam se da uz tvoj svijetli ten ovo rumenilo lijepo pristaje :)

      Izbriši
  9. Vidjela sam ga u drogeriji i odlučila sam ga preskočiti, iznenadila sam da je nekako drugačija ambalaža od standardnih Essence rumenila, nekako je puno bolja jer se teže otvara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ambalaža je puno čvršća i "luksuznija" od ostalih Essence rumenila.

      Izbriši