subota, 18. lipnja 2016.

Dr. Brandt: Needlles No More 3-D Filler Mask

Nedavno, u jednom postu, čitateljica me pitala bih li priznala da sam se podvrgla nekom dermo tretmanu namijenjenom uklanjanju bora?
Nisam bila ni na kakav sličan tretman, ali sam imala priliku isprobati Dr. Brandt 3-D Filler Masku koja je inspirirana dermo filerima koji se koriste u dermatološkim ordinacijama.

Masku sam koristila redovito svaku večer kroz dva mjeseca, potrošila teglicu do kraja, pa ako vas zanima, pročitajte moje iskustvo!






Riječ proizvođača:
„3-D Filler maska daje volumen, popunjava bore i preoblikuje konture lica što vizualno dovodi do mlađeg izgleda kože. Ovo je prvi filler dizajniran od strane doktora.“
Kako starimo u koži se događaju različiti procesi koji mijenjaju njen izgled i strukturu. Koža lica gubi elastičnost i svoj volumen.


Preuzeto sa interneta

 Gubitkom volumena mijenja se struktura i oblik cijelog lica

Gubitak volumena kože lica je složen proces, ali danas postoje određeni načini pomoću kojih se on može povećati (vratiti). Postoji više invazivnih dermatoloških tretmana kojima se to radi. 
Neki od njih su: 

  • transfer masti (uzima se mast iz jednog dijela tijela i ubrizgava u drugi) 
  • punila (ubrizgavanjem punila uglavnom se postižu kratkoročni rezultati) 
  • implantanti za obraze (daju najtrajnije rezultate) itd.
Dr. Brandt Needlles No More 3-D Filler maska je proizvod čijim korištenjem možete bez odlaska dermatologu vratiti volumen lica.
Dakle, ova maska nije namijenjena uklanjanju postojećih bora, nego vraćanju volumena lica.
Oprostite što sam se raspisala, ali smatram da ako namjeravate kupiti Dr. Brandt Needlles No More 3-D Filler masku morate znati čemu ona služi!

Evo sada mog iskustva!

Prvo što mi se svidjelo kod ove maske je njena ambalaža. Maksa dolazi u staklenoj teglici zajedno sa kvalitetnim sintetičkim kistom za nanošenje. Staklo je zatamnjeno jer proizvod sadrži sastojke koji su osjetljivi na svjetlost. Sve to je pakirano u elegantnu, kartonsku kutiju većih dimenzija, pa sam ostala pomalo zatečena kada sam proizvod dobila. Uglavnom, sve govori da se radi o skupom proizvodu, što ova maska, za nas obične smrtnike, i jeste.



Dr. Brandt 3-D Filler maska za lice sadrži jedinstveni kompleks Adipofill`in (jedinstvena kombinacija hijaluronske kiseline, obnavljajućih peptida i Adipofill`in-a koja stimulira proizvodnju hijaluronske kiseline, povećava volumen kože i poboljšava regeneraciju tkiva).


Sastav:

Proizvod ne sadrži parabene niti sulfate.

Uz Dr. Brandt 3-D Filler Masku dobijete i detaljnu uputu o njenom korištenju


Kako se proizvod koristi:
Kao što vidite na na slici, maska se stavlja na očišćeno lice i to u obliku obrnutog trokuta.
Uzela bih kistom malu količinu maske i počela je stavljati od brade, preko obraza i natrag do brade. Ovaj postupak sam ponavljala svaku večer.
Maka se ne ispire, nego se ostavi na lice da je koža upije. Proces upijanja je kod mene trajao oko 10-tak minuta. Ukoliko koža ne upije sav proizvod, višak se može obrisati.

Tekstura maske nije teška, nije masna, ali nije ni vodenasta. Rekla bih da je to neka polu-gelasta tekstura. Miris se osjeti, ali nije neugodan niti jak, a podsjeća me na miris lavande. 





Tijekom dva mjeseca koliko sam koristila proizvod, nisam primijetila nikakve neželjene reakcije na koži lica.
Dok sam masku držala na licu, imala sam osjećaj hlađenja i koža bi mi se lagano zacrvenila (nije bilo svrbeža niti iritacija). Kada se maska upije u kožu, crvenilo se brzo povuče sa lica. Također sam imala ljepljiv osjećaj sve dok koža ne bi upila masku.

Moje mišljenje:
Sada mi je žao što nisam slikala lice prije upotrebe ove maske, ali jednostavno mi to tada nije palo na pamet!
Uglavnom, promjene na mom licu nisu ogromne, ali su vidljive (primijetila ih je čak i moja obitelj!). Nakon tri tjedna korištenja, vidjela sam prve promjene. Ujutro bi mi koža lica izgledala ljepše i svježije bez obzira koliko na to koliko sam sati spavala.
Nakon dva mjeseca, promjene su vidljive u smislu plump efekta, a ne u smislu nestanka sitnih borica koje imam na tom dijelu lica.
Koža na licu gdje sam stavljala masku mi je postala čvršća, glatka, a pore su se suzile. Koliko dugo će ovaj postignuti efekt trajati na mom licu ne znam, ali o tome ću vas naknadno izvijestiti (mene to sada jako zanima!).
Smatram da maska nije zamjena za dermo filere koji se koriste u ordinacijama, ali je dobra i jeftinija zamjena koju možete provoditi kod kuće.

Dr. Brandt 3-D Filler Maska, slično kao i ante-age proizvodi, djeluje na čvrstoču kože, ali ne i na uklanjanje bora.

Dr. Brandt 3-D Filler Masku možete kupiti u Muller-u ili poručiti na web shopu.
Cijena proizvoda je 899,90kn.

PR proizvod

Jeste li koristili neki sličan proizvod ili dermo tretman za uklanjanje bora?
Hoćete li kupiti ovu masku?




2 komentara

  1. Čvrt i glatka koža zvuči sasvim dobro :)
    Ja sam vječno u potrazi za Svetim Gralom anti age njege.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cijena za masku mi je too much i ne znam što da radi ne bi dala toliko, kao ni za jedan drugi preperativni proizvod. Što je previše, previše je :/

    OdgovoriIzbriši