utorak, 1. ožujka 2016.

NIVEA Q10 Plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day SPF 15

Pisala sam vam o serumu NIVEAQ10 Plus Anti-Wrinkle Serum Pearls s kojim sam oduševljena.
Sada sam koristila kremu iz iste linije proizvoda i donosim vam njenu recenziju.





NIVEA Q10 Plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day SPF 15 je pakirana u čvrstu, plastičnu posudu od 50ml. Za pohvalu je i zaštitna folija koja štiti kremu od zločestih prstića.


Miris kreme je nježan, svjež i osvježavajući.
Tekstura kreme je pjenasta, ali masna i moja koža je teško upija. 




Sastav:

Najvažniji sastojci kreme su:
  •  koenzim Q10-efikasno se bori protiv bora iznutra, ublažava fine bore i spriječava nastanih novi
  •    SPF15-štiti od nastanka bora izazvanih izlaganjem suncu
  •  hijaluronska kiselina i kreatin-njihova razina se smanjuje u tijelu tijekom godina
Moje mišljenje:
NIVEA Q10 Plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day SPF 15 je kvalitetna dnevna krema koja je namijenjena svim ženama iznad 25 godina.
Meni je, na žalost, ova krema premasna za dnevnu njegu lica. Podsjetit ću vas da ja imam masno/mješovitu kožu lica. Iako sam pokušavala stavljati jako tanak sloj kreme, koža bi mi se nakon par sati počela presijavati. Nisam imala nikakvih drugih neugoda dok sam koristila ovu kremu.
Mislim da bi krema bila dobra osobama s normalnom ili suhom kožom lica.
Krema je odlična podloga za puder i ostatak makeupa.
Nisam kremu htjela koristiti kao noćnu jer sadrži zaštitu od sunca, ali mi je zato odlično poslužila za njegu vrata i dekoltea. Tu je koža jako brzo upijala ovu kremu ostajući meka i glatka na dodir.

NIVEA Q10 Plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day SPF 15 možete kupiti u svim Kozno, DM ili Bipa dućanima po cijeni od oko 85kn.

PR proizvod

Jeste li koristili ovu Nivea dnevnu kremu za lice? Kakvi su vaši dojmovi?



4 komentara

  1. Super si se snašla kako koristiti kremu :) Volim kad dnevne kreme imaju spf :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nivea moja ljubav velika, nisam još probala ovu kremu ni videla baš me čudi :)

    OdgovoriIzbriši