nedjelja, 28. veljače 2016.

BRIJANJE ŽENSKOG LICA

Slika je preuzeta s interneta
Najnoviji beauty trend u svijetu je brijanje ženskog lica. Ostali ste u čudu? Vjerujte i ja sam kada sam prvi put čula za ovo!
Ne, tu se ne radi o bradatim ženama iz cirkusa ili ženama koje zbog viška muških hormona imaju povećanu dlakavost na licu.
Radi se o „običnim“ ženama koje na licu imaju sitne, oku nevidljive dlačice jer cijela je naša koža (izuzev dlanova, stopala i kapaka) pokrivena sitnim dlakama.
Zaintrigirao me ovaj trend koji mi se činio potpuno besmislen, pa sam se počela informirati po internetu tražeći razlog zbog kojeg žene briju svoje lice.
Ako i vas ova tema zanima, nastavite čitati!





Slika je preuzeta s interneta
Ja sam jedna od onih sretnica koja nema problema s povećanom dlakavosti. Depiliram, normalno, pazuhe, potkoljenice i intimno područje. Lice mi je na dodir glatko, blijede dlačice se vide jedino ako ogledalo namjestim pod određenim kutom i to pod sunčevom svjetlosti. Zašto bih ja brijala lice?
 Ima li brijanje lica neko kozmetičko opravdanje ili je samo hir žena koje više ne znaju što bi novog uvele u svoju beauty rutinu jer su već isprobale sve moguće kozmetičke tretmane i plastične korekcije na licu?
Po našim internet portalima ima jako malo članaka na tu temu. Naši dermatolozi se još uvijek o brijanju ženskog lica nisu decidirano izjasnili za ili protiv.
Ali, zato ima puno komentara stranih dermatologa.
Naišla sam na podatak da su još Elizabeth Taylor i Marilyn Monroe su brijale lice.

Ono što je mene posebno zanimalo je:
1. Hoće li nakon brijanja na licu izrasti još deblje i jače dlake?
Američki znanstvenici kažu da neće.
Ja, ovako laički, smatram da hoće. Koristila sam nekada britvicu za uklanjanje dlaka s nogu i uvjerila sam se da su mi dlake nakon toga svaki put bile jače i tamnije. Brijanjem prepona, znali su mi se pojaviti ružne, sitne bubuljice, dolazilo je do urastanja dlake u kožu.....a što bi se tek moglo dogoditi osjetljivoj koži lica?

2.Postoji li posebna pjena i britvica za brijanje lica?
Naravno, da je kozmetička industrija odlučila zaraditi na ovom trendu, pa tako postoje posebne pjene i britvice za brijanje ženskog lica.
Također, ako se odlučite za brijanje lica, ne bi trebale koristiti istu britvicu za brijanje lica i ostalih djelova tijela (kako ne bi došlo do infekcije). Vodite računa da se britvicu povlačite u smjeru rasta dlačica i da s njom prođete preko lica u što manje poteza (kako dodatno ne bi iritirale osjetljivu kožu lica). Nemojte se brijati svakodnevno. Nakon brijanja na lice stavite hidratantnu kremu u debljem sloju.

3. Koje su prednosti brijanja ženskog lica?
a) Najveći broj žena kažu da brijanje lica ima anti-age učinak. Objašnjenje je kako kod muškaraca koji se svakodnevno briju, u 30-tim i 40-tim godinama koža lica izgleda mlađe nego kod žena. Ovaj navod ću odmah demantirati iz prve ruke: moj muž, koji je samo godinu dana stariji od mene, na licu ima puno više bora nego ja!
Kozmetički saloni (meni se čini zbog čiste zarade!), nude „posebnu vrstu           brijanja ženskog lica“ tzv. dermaplaning brijačem. Ovaj postupak opisuje se kao jednostavan i prirodan način postizanja mlađe kože. 
Međutim, dermaplaning se radi posebnim skalpelom, koji se drži pod kutom od 45 stupnjeva u odnosu na liceTako se na mehanički način uklanjaju mrtve stanice s površinskog dijela kože (što ne garantira anti-age učinak!).
b) Žene briju lice umjesto da u kozmetičkim salonima naprave mikrodermoabraziju, koja je dosta skupa. Dakle, brijanjem lica postiže se piling lica, otklanjaju se mrtve stanice na koži i postiže svjež i mek izgled lica. Smatram, da lice treba pravilno, svakodnevno njegovati ujutro i navečer proizvodima koji odgovaraju vašoj koži i da će vam koža lica uvijek blistati i biti lijepa.

Slika je preuzeta s interneta

Moje mišljenje:
Vjerojatno sam trebala obrijati lice pa tek onda napisati ovaj post, kako bih vam prenijela neke informacije iz osobnog iskustva. Oprostite mi, ali ja ni sada, ni u budućnosti, ne namjeravam brijati lice!
Ne osuđujem žene koje briju lice, ako se one tako obrijane osjećaju bolje i ljepše.
Samo meni sve to više izgleda kao dobro osmišljeni marketinški trik nego postupak u svrhu ljepote.
Naglašavam, ovdje ne mislim na žene koje su zbog hormonskih poremećaja prisiljene na neki od dostupnih načina moraju odstraniti dlačice s lica.


Zanima me kakvo je vaše mišljenje o brijanju ženskog lica? Jeste li ikada to napravile?
Imate li namjeru brijati lice?
Molim vas, podijelite svoje mišljenje o ovoj temi sa mnom u komentarima!



Broj komentara: 8

  1. Iako sam dlakava po licu kao Garfield, ne pada mi napamet ga brijati. Svaka čast onim ženama koje to prakticiraju :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao prvo, ja uopće ne bih rekla da se tu radi o nekom trendu. Jedna hrv. blogerica je napisala post na tu temu na temelju onoga što je vidjela kod par stranih youtuberica, sad je cijela blogosfera počela brujati o tome i odmah je ispalo da se radi o trendu.
    Druga stvar, brijannje lica kod žena je suludo, imale problema s pojačanom dlakavošću ili ne. Što se tiče efekta pilinga, pa za boga miloga imamo pilinge, mehaničke ili kemijske koji će napraviti isti posao bez mogućnosti iritacija i porezotina.
    Ja imam nešto više dlaka po licu, ništa preočito niti zabrinjavajuće, no nikad mi nije palo na pamet brijati lice jer se bojim da se ne porežem. Zato sam koristila, nešto, nz kako se zove, može se kupiti u dm, ugl funkcionira da se trlja po koži pa tako odlaze dlake, efekt je kratkotrajan, kao kod brijanja i treba se ponavljati češće. Ja sam to radila dva puta tj nekoliko tj i skužila sam da mi iritira kožu pa sam prestala. Koža lica je osjetljiva pa se ne bi trebalo koristiti takve stvari. Ono što mogu reć, super je kad je koža bez tih sitnih dlačica i puder stvarno bolje izgleda. No ne bih zbog toga posegnula za britvicom. Lasersko uklanjanje dlaka s lica i nije toliko skupo, max 500 kn i da je baš kritično, štedjela bih nekoliko mjeseci i napravila to, a zbog tankih i sitnih dlačica, vjerujem da ne bi trebalo puno tretmana. Čak i planiram napraviti to, no kažem, nije kritična situacija pa mi nekako teško štedjeti i uvijek mi je draže kupiti neku kozmetiku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam vidjela da je itko pisao o brijanju lica, baš bih voljela pročitati taj post.
      Marina, brijanje ženskog lica je jako popularno u svijetu, pa ne znam kako bih to nazvala nego "beauty trend".
      U svemu se slažem s tobom, postoji puno drugih načina za uklanjanje dlačica sa lica osim brijanja

      Izbriši
  3. Iskreno bezveze mi je taj trend, al tko voli nek izvoli. Ja nemam namjeru brijati još i lice :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma gluposti, čisti marketing :/ Imam sreće što imam jako malo dlaka tako da nemam problema s tim, ali i da imam sigurno ne bi brijala lice. Da sam pametna bila ne bi ni počela brijati "dlake" na nogama, ali svi to rade pa sam počela i sama brijati svoje tri dlake i onda su izrasle jače, čvršće i gušće :D

    OdgovoriIzbriši