petak, 26. veljače 2016.

Wet n Wild Color Icon Blush

Moram početi recenziju ovog rumenila pričom o njegovom pakiranju. Znam da je Wet n Wild jeftiniji drogerijski brend, ali kada je o ambalaži riječ, tu puno osciliraju. Neki proizvodi imaju jako lijepu i čvrstu ambalažu, što kod ovog rumenila nije riječ.
Pakiranje Color Icon Blush rumenila je loše, napravljeno od plastike koja nikako ne priliči kvaliteti proizvoda.

Pohvaljujem zaštitnu naljepnicu koju Wet n Wild ima na svim svojim proizvodima.





E sada ide priča o kvaliteti rumenila koja me ugodno iznenadila!


Prvo, kada otvorite plastičnu kutiju do punog izražaja dolazi sva vizualna ljepota rumenila koje na sebi ima utisnut nepravilan, reljefni motiv.
Tekstura ovog rumenila je jako mekana i svilenkasta. Pigmentacija je toliko dobra, da morate biti jako oprezni pri njegovom nanošenju jer lako možete pretjerati i postići izgled klauna. Kada Color Icon Blush dirate prstima, imate osjećaj da radite sa nekim HE rumenilom. 


Treba se izvježbati nanijeti ovo rumenilo. Ja nisam koristila četkicu koja se nalazi u pakiranju, nego sam svojim kistom lagano dotakla površinu rumenila, otresla višak i rumenilo u par kružnih pokreta stavila na lice.
Trajnost rumenila na licu je prosječna, oko 4-5 sati. 

Nijansa Pearlescent Pink je jako lijepa, nešto između ružičaste i boje breskve sa sitnim zlatnim česticama koje se suptilno vide na obrazima.
Iako više volim mat rumenila, kod Pearlescent Pink nijanse shimmer se na obrazima malo vidi, tek toliko da cijelom licu daje svjež i zdrav izgled.



Moje mišljenje:
Na internetu sam pročitala da je Wet n Wild Color Icon Blush dupe za poznati NARS orgasm blush. Ne znam je li to točno, jer NARS rumenila nisam koristila.
Po meni je Wet n Wild Color Icon Blush jedno od boljih drogerijskih rumenila koje sam u zadnje vrijeme imala priliku probati.
Ako ste u prilici, preporučujem da svakako obratite pozornost na Wet n Wild Color Icon Blush rumenila koja dolaze u četiri nijanse.
Što se ambalaže tiče, daj Wet n Wild , možete vi to puno bolje!
Rumenilo možete kupiti u svim DM dućanima koji imaju štand s Wet n Wild  proizvodima.
Cijena rumenila je 33,90kn.

PR proizvod

Jeste li do sada koristili Wet n Wild rumenila?
Ima li neki proizvod ovog brenda koji vam se posebno sviđa i koji biste mi preporučili?


Broj komentara: 8

  1. Budem isprobala i koje njihovo rumenilo :) ovo mi djeluje krasno..i iskren-šteta što se ne obraća više pažnje na njih jer su poprilično jeftini, a neki proizvodi toliko dobri da sam se zapitala kako ih ranije nisam kupovala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene isto sa svakom kolekcijom iznenade kvalitetom. Voljela bih da malo porade na kvaliteti ambalaže

      Izbriši
  2. Nisam do sada koristila Wet'n'Wild rumenila, ali kako obožavam rumenila koja u sebi sadrže zlatne čestice ovo moram isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo rumenilo ima u sebi suptilne zlatne čestice, nije uopće napadno

      Izbriši
  3. Ni ja ih još nisam isprobala, ali svakako bi voljela :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna nijansa. Dodano na listu :)
    Mat ruževi!

    OdgovoriIzbriši