subota, 16. siječnja 2016.

Essence trend edition „make me pretty“

Drage moje, dok vani puše bura ili pada snijeg iz Essence Cosmetics nam donose novitete veselih boja u sklopu nove kolekcije „make me pretty“!

Trendovska kolekcija  “make me pretty” by Essence sadrži kistove za sve stilove.




Kolekcija sadrži 9 kistova u živim bojama koji svojim izgledom moraju oduševiti svakog šminkoljubca. Svi kistovi imaju nježne, visoko kvalitetne čekinje koje olakšavaju nanošenje različitih tekstura.
Kistovi dolaze u praktičnoj, prozirnoj ambalaži sa zanimljivom porukom.

01 powder to the people


„If  you love your life, life will love you back“ poruka je narančastog kista koji je namijenjen za nanošenje pudera u prahu ili highlightera.
Kist je lepezastog oblika što omogućava nanošenje pudera na velike površine bolje od drugih kistova. Dlačice su fleksibilne i jako mekane i odlične su za blendanje.
Cijena ovog kista je 28,9kn.

01 shhh, just kiss me


„A smile is the prettiest thing you can wear“ glasi poruka ružičastog kista za nanošenje ruža.
Ovaj kist je koristan posebno kada koristite tamnije nijanse ruževa jer pomoću njega ruž možete jako precizno definirati liniju usana. Dlačice su meke, uske i nakošene prema vrhu.
Cijena kista je 15,9kn.

01 here comes the brow


„Do more things that make you happy“ 
Ovaj kist namijenjen je za popunjavanje obrva. Na jednom kraju je kist s koso rezanim dlačicama i služi za popunjavanje obrva sjenilima za obrve. Na drugom kraju kista je spiralna četkica za završni touch na vašim obrvama. Pomoću nje ćete svoje obrve lagano počešljati i oblikovati.
Cijena kista je 21,9kn.

Essence “make me pretty” kolekcija kistova je dostupna na prodajnim mjestima Bipe do isteka zaliha, te naknadno u DM-u.

PR proizvod

Imate li već svoj omiljeni kist iz ove kolekcije?




4 komentara

  1. Imam sve kistove iz ove kolekcije, osim multipraktika i moram reći da ju obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se dopadaju, ljubimorna sam prvi put u životu na sve koji ih imaju hehe <3

    OdgovoriIzbriši