četvrtak, 14. siječnja 2016.

Nivea Q10 Energy roll on protiv bora i podočnjaka

Svaki proizvod koji obećava i najmanje smanjenje podočnjaka rado ću isprobati. Podočnjake imam od kada znam za sebe. Oni su kod mene naročito izraženi ako sam umorna, neispavana ili ako puno radim na računalu.

Ovaj put sam testirala Nivea proizvod koji obećava uklanjanje znakova umora i svjež izgled lica.





Nivea Q10 Energy roll on protiv bora i podočnjaka dolazi pakiran u tubi od 10ml koja na svom kraju ima metalnu, rotirajuću kuglicu.


Važno je naglasiti da ova metalna kuglica ne sadrži nikal. Uloga ove kugllice je da pruži ravnomjerno nanošenje proizvoda i ujedno vrši nježnu masažu okoloočnog područja.


Ovaj roll-on ima laganu, nemasnu, prozirnu teksturu koja se brzo upije u kožu. Proizvod je bez mirisa.
  
Sastav:

Najvažniji sastojak ovog proizvoda su Q10 i keratin koji se inače nalaze u našoj koži. Međutim, njihova količina se smanjuje kako mi starimo što rezultira pojavom bora i ostalih znakova starenja.
Nivea Q10 plus linija proizvoda povećava njihovu razinu u koži i učinkovito djeluje protiv bora“


Moje mišljenje:
 Nivea Q10 plus Energy roll-on protiv bora i podočnjaka koristim već mjesec dana i samo se s nekim navodima proizvođača slažem!
Naime, odmah ću reći, moje borice oko očiju nisu nestale niti su se smanjile, ali to nisam ni očekivala!
S druge strane, mislim da je ovo jedan jako koristan proizvod za njegu okoloočnog područja.
Meni, koja nemam suho područje oko očiju, roll-on nije bio dovoljan za noćnu njegu tj. nije mi pružao potrebnu hidratizaciju.
Ja sam roll-on koristila redovito svako jutro. Znate ono kada se probudite podbuhli, neispavani sa izraženim podočnjacima...e tu ovaj proizvod odlično radi svoj posao!
Lagano masiranje hladnom metalnom kuglicom (uvijek od unutarnjeg ka vanjskom dijelu oka!) jako mi je prijalo, a ujedno je smanjilo otečenost podočnjaka. Samim tim, izgled cijelog lica postaje svježiji.
Također, roll-on je odlična podloga za stavljanje korektora na okoloočno područje.
Dakle, da rezimiram:   
Nivea Q10 plus Energy roll-on protiv bora i podočnjaka je odličan proizvod za jutarnju njegu, dok mi je navečer potrebna „jača“ okoloočna krema.

Ovaj proizvod možete kupiti u Kozmu ili DM-u po cijeni od oko 60kn.

PR proizvod

Jeste li koristili ovaj proizvod?
Koja vam je najdraža okoloočna krema?

Nema komentara