utorak, 19. siječnja 2016.

ARTDECO: Perfect Teint Conclear

Korektor je za mene jako važan proizvod i koristim ga svakodnevno. Imam prirodno izražene podočnjake koji budu još vidljiviji ako malo spavam.
Još uvijek nisam pronašla svoj najdraži korektor, ali postoji par njih sa kojima sam zadovoljna.
Što tražim od korektora?
  • da se ne uvlači u borice
  • da prekrije moje tamne podočnjake
  • da bude kremast
  • da mi ne isušuje okoloočno područje
  • da ima dobru trajnost
Tražim li previše? Mislim da ne i nadam se da ću jednog dana pronaći svoj omiljeni korektor.

Danas vam pišem o jednom korektoru sa kojim sam do sada najviše zadovoljna i koji zadovoljava većinu mojih kriterija koje sam navela. Toje Artdeco Perfect Teint korektor u olovci (nijansa #3).






Pakiranje
Artdeco Perfect Teint korektor pakiran je u obliku olovke koja ima rotirajući mehanizam.

Pakiranje je jako praktično, jer odvrtanjem mehanizma istisnete količinu korektora koja vam je potrebna i na taj način nema bacanja proizvoda. Na jednom kraju olovke nalazi se aplikator pomoću kojeg se korektor nanosi direktno na kožu. Higijensko pakiranje je za  svaku pohvalu!



Tekstura ovog korektura je kremasta, a opet dovoljno tekuća da može doći do aplikatora.
Nijansa broj 3 koju ja koristim u olovci izgleda dosta svijetla, ali kada se nanese na kožu i izblenda dobro mi prekrije podočnjake. 


Nanosim ga tako da ga pomoću aplikatora točkasto nanesem na područje podočnjaka i uz korijen nosa. Zatim nježno tapkajući prstima razmažem korektor do željene pokrivenosti. Korektor se lako nadograđuje, tako da uvijek počinjem sa manjom količinom proizvoda. 


Što volim kod ovog korektora:
  • Proizvođač navodi kako korektor sadrži čestice koje reflektiraju svjetlost i posvjetljuju podočnjake. Slažem se s ovom tvrdnjom! Artdeco Perfect Teint korektor ima dobru moć prekrivanja.
  • Sviđa mi se njegova kremasta tekstura
  • Lako se nanosi i ne isušuje okoloočno područje

Što ne volim kod ovog korektora:
  •  Ipak mi se malo uvlači u borice
  • Nije vodootporan (kao što proizvođač navodi!), tako da kada se oznojim, korektor lagano nestaje sa lica
  •  Moć prekrivanja mu nije dovoljno duga (ja očekujem da mi na podočnjacima ostane bar 8 sati)


Kada uzmem u obzir njegove prednosti i nedostatke, Artdeco Perfect Teint korektor dobiva od mene ocjenu 4/5  i nastavit ću ga dalje koristiti.
Naravno, potragu za svojim idealnim korektorom pri tome neću obustaviti!

Artdeco Perfect Teint korektor možete kupiti u Mulleru po cijeni od 98kn za 9ml proizvoda.


Koji je vaš najdraži korektor?
Molim vas, predložite mi korektor koji će zadovoljiti moje zahtjeve!





2 komentara