petak, 11. prosinca 2015.

OLIVAL: Regenerativna krema s uljem smilja

Priznajem, ovo je prva Olival krema za lice koju sam koristila. Među mnoštvo krema za lice nikada nisam kupila kremu ovog hrvatskog brenda jer sam mislila da su previše masne i da nisu za moj tip kože (mješovita/masna).

Je li me ova krema razuvjerila, pročitajte u nastavku posta!
Ispričavam se svima, bacila sam ambalažu, pa sam sljedeću fotku preuzela s interneta!



Olival Regenerativna krema s uljem smilja namijenjena je normalnoj i mješovitoj koži lica.
Ova krema bi trebala obnoviti površinske stanice kože te je dubinski nahraniti.

Mnoge žene griješe i misle ako imaju masnu ili mješovitu kožu lica da ona ne može biti dehidrirana. Baš suprotno, ovakva vrsta kože je često dehidrirana jer se tretira jačim sredstvima koja je isušuju i potiču još više lučenje sebuma. I tako se vrtite u krug......
Za dehidriranu kožu lica u ovim zimskim danima, Regenerativna krema s uljem smilja je pravi izbor!


Tekstura kreme je gusta što je pomalo neobično budući da u opisu kreme Olival navodi kako se radi o „hidratantnoj emulziji za mješovitu u masnu kožu lica“. 


Međutim, krema se jako dobro upije i ne ostavlja mastan trag na licu. To je čini pogodnom za korištenje kao dnevnu kremu, a puder odlično sjeda na nju.
Miris kreme je blag, biljni i ne ostaje dugo na koži.
Pakiranje je praktično za uporabu i čvrsto. Krema dolazi u boci sa pumpicom. Meni su dovoljne dvije pumpice za namazati lice, vrat i dekolte.

Sastav:
Ja u sastavu ove kreme nisam pronašla ništa što bi mi smetalo.
Visoko kvalitetni prirodni sastojci kao što su neven, gospina trava i ulje noćurka imaju jak antioksidativan i regenerirajući učinak.
Ulje makadamije brzo se upija, ne masti i ostavlja kožu glatkom.
Glavni sastojak-eterično ulje smilja potiče obnavljanje i sprječavanje nastajanja bora.


Moje mišljenje:
U početku sam kremu koristila na dnevnoj bazi. Koristila sam je na taj način svakodnevno tjedan dana i vidjela sam da mi je bila preteška u smislu da bi mi se lice zasjajilo već za par sati na T zoni koja mi je izrazito masna.
Zatim sam je počela koristiti kao noćnu kremu. Tu se njen učinak pokazao odličnim!
Dobro mi nahrani lice koje ujutro ima zdrav sjaj.
Sada je kombiniram u noćnoj njezi sa serumima. Kada zapuše bura ili kada osjetim da me koža lica zateže, odmah posežem za ovom kremom.
Smatram da je Olival Regenerativna krema s uljem smilja jako kvalitetna krema koja nije komedogena i koju ću nastaviti koristiti tijekom cijele zime.

Olival Regenerativnu kremu s uljem smilja možete kupiti u svim DM i Kozmo dućanima po cijeni od 60kn za 50ml proizvoda.

PR proizvod


Jeste li već isprobale proizvode Olival kozmetike? Koji vam je njihov proizvod najbolji?





Broj komentara: 9

  1. Uh teško je reći koji mi je najdraži. Cijela ova linija od smilja je pun pogodak

    OdgovoriIzbriši
  2. Čini se zanimljivo ali mislim da se posle prelaska na ulja nikada neću vratiti na kreme. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto koristim ulja za njegu lica, ali nisam primijetila da mi isušuju kožu

      Izbriši
  3. Ja sam si uvijek izgledala ljepše ujutro nakon nje. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja imam mješovitu kožu i potvrđujem sve što si napisala u ovom postu o ovoj divnoj kremici :D
    Isprobaj miceralnu, sad ima neki novi sastav, meni onaj stari odgovara super, nadam se da nema nekih velikih razlika :) I piling obožavam, a namjeravam i mlijeko i tonik probati. CC kremu sam počela tek koristiti za sad mi je divna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo mišljenje o ovoj kremi! Moram prvo isprobati njihov piling, a onda slijedi i ostalo

      Izbriši
  5. Olival mi je odličan brend jer sam svime što sam probala bila zadovoljna i to su proizvodi kojima se rado vraćam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam samo probala ulja i ovu kremu, ali ne namjeravam tu stati sa isprobavanjem

      Izbriši