srijeda, 9. prosinca 2015.

KOZMETIČKI FAVORITI-studeni


Ovaj studeni će mi svakako ostati u sjećanju po lošem stanju kože lica! Ne sjećam se kada mi je lice bilo u goroj fazi. Na čeljusti i bradi imala sam dosta bolnih potkožnih bubuljica zbog kojih sam morala posjetiti kozmetičarku. Ovom prilikom zahvaljujem Ivani koja je strpljivo više puta čistila moje lice i nakon svakog odlaska kod nje poboljšanja su bila vidljiva.





Naravno, morala sam jako paziti što stavljam na lice. 
Koristila sam isključivo Avene Cleance K kremu za lice (ujutro i navečer) koja se pokazala odličnim izborom.


Krema sadrži kiseline (1%, 8% glikolne i 2% mliječne kiseline). Moja koža inače odlično reagira na kiseline, ali ako do sada niste koristile kiseline u njezi kože lice, oprez!
Ovo nije obična krema nego tretman koji sam koristila strogo po uputama. Potaknula je sazrijevanje potkožnih bubuljica koje mi je kozmetičarka onda čistila.

Naravno, zbog odlaska na posao, trebala sam svu tu gamad na licu nekako prekriti i tu se odličnim pokazao Catrice Matt Mousse, puder u pjeni, o kojem sam pisala u ovom postu.


Koristila sam i svoju novu UD Naked Basics paletu koja će dobiti zasebnu recenziju.
Dakle, bazirala sam se na neutralne nijanse sjenila, što je za mene pomalo novost.


Kada bih se zaželjela šljokica, stavila bih Catrice mono sjenilo u nijansi Glamourose #100.


Na water line sam stavljala odličnu Artdeco Mineral Eye Styler 68 olovku za oči koja je jako kremasta i lijepo otvori pogled.


Na usnama sam najviše nosila Ultra Colour Lip Crayon u nijansi Mauve Model čiju recenziju imate ovdje.

  

Iako studeni nije pokazao svoju „studen“, njegu tijela nakon tuširanja nisam zaobilazila.
Moj saveznik protiv suhe kože tijela bio je Avene Cold Cream Nourishing Body Lotion, recenzija je ovdje.


Moram spomenuti još jedan preparativni proizvod koji sam svakodnevno koristila. To je Bionsen rool-on dezodorans koji ne sadrži aluminijeve soli niti alkohol. 

Bionsen dezodoranse inače jako volim i još davno sam pisala recenziju njihovog dezića u obliku kristala. Sada sam jako sretna što sam ovakav dezić uspjela pronaći i u svom najdražem, rool-on obliku.

Eto, drage moje, to bi otprilike bilo ono što sam najčešće koristila tijekom prošlog mjeseca.

Koliko ste od navedenih proizvoda vi koristili?
Dijelimo li neke zajedničke favorite?

4 komentara

  1. Super izbor proizvoda, jako me zanima ovaj Avene losion :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avene losion je skuplji, ali stvarno odlično hidratizira kožu tijela

      Izbriši
  2. Bionsen dezić roll on obavezno moram probati :) Catrice puder u pjeni također jako volim, ali sam svoj primjerak potrošila, tako da ću morati u kupovinu :)

    OdgovoriIzbriši