četvrtak, 12. studenoga 2015.

Giordani Gold Essenza Oriflame for women i DARIVANJE

Giordani Gold Essenza ima nenadmašnu kvalitetu i miris te je nova vrsta Oriflame parfema.

 Nikada nisam mislila da me miris parfema iz kataloške kozmetike može toliko iznenaditi!




Parfem je kreirao Fabrice Pellegrin koji je stvorio neke od najpoznatijih mirisa u svijetu za Thierry Mugler, Diptyque i Giorgio Armani.

Pakiranje:
Miris dolazi u lijepom, zlatnom pakiranju od čvrstog materijala. 


Vrlo zanimljiva boca, izgleda elegantno i skupo. Načinjena je od čvrstog staklan teška, ali savršebo sjeda u ruci.
Poklopac izgleda kao da je umotan u zlatnu foliju. To jako lijepo izgleda,  pa ako želite dati nezaboravan poklon za predstojeće blagdane, ovo je pravi izbor.


Giordani Gold Essenza parfem utječe na srce i dušu svake žene koja zna cijeniti kvalitetu i estetiku.
Miris parfema je vrlo ženstven i baš pristaje za hladne zimske dane. Nosiv je po danu, ali i za večernje izlaske.
Giordani Gold Essenza  parfem otvara se notom bergamota dok srce parfema čine cvijet naranče i bijelo cvijeće. Bazu čine drvenaste note. Ja bih rekla da ovaj parfem pripada cvjetno-drvenastoj kategoriji parfema. To je jak miris, ali ne i zagušljiv.

Postojanost:
Trajnost parfema je oko 4 sata, što je mene oduševilo.

Po mom mišljenu, ovo je idealan parfem za zimu uz kojeg će se svaka žena osjećati posebnom!

PR proizvod

Oriflame nagrađuje jednu čitateljicu Giordani Gold Essenza parfemom!


Pravila nagradne igre:
·         u komentarima ostaviti ime pod kojim me pratite na Facebook-u
·         lajkati Facebook stranicu ovog bloga
·         objavu o darivanju je obvezno podijeliti pod opcijom "javno" 
·         anonimne komentare neću uzeti u obzir
·         ne ostavljajte svoju E-mail adresu u komentarima
·         nagradna igra traje do srijede, 18. studenog 2015. u ponoć
·         nagradna igra je otvorena samo za čitateljice iz Hrvatske (isključivo radi visoke poštarine!)

Dobitnicu će odabrati Random.org. a ja ću objaviti njeno ime na Facebook stranici bloga i ovdje na blogu.

Sretno svima!

Pobjednica Oriflame nagradne igre je Jasmina Sukalić!
Molim Jasnimu da mi se što prije javi na Facebook stranicu bloga!

Svima vama više sreće drugi put!

Broj komentara: 26

  1. Lijepo darivanje!
    FB: Ivana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljiljana Gligorevic Fb Ljiljana Gligorevic

    OdgovoriIzbriši
  3. FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam i ja ovu ljepoticu, no nisam ju stigla pošteno iznosati, ali budem uskoro. Meni je na prvi dojam blaži miris, ali svakako zimski, kao što si napisala. Čini mi se da ta naranča (ja osjećam klementinu ipak :D) nakon nekog vremena nestaje i probija cvijeće. Baš zanimljiv parfemčić :))

    OdgovoriIzbriši
  5. :) pratim te kao Martina Šoš

    OdgovoriIzbriši
  6. Fb: Danijel Lengelić

    OdgovoriIzbriši