utorak, 11. kolovoza 2015.

NIVEA: Aqua Effect Intensiv Reinigendes Waschgel

Među Nivea proizvodima koje sam dobila za recenziju našao se i Aqua Effect Intensiv Reinigendes Waschgel , gel za umivanje koji ujedno radi i lagani piling lica.

Do sada nisam koristila Nivea umivalice, ali sam od Balea imala sličan proizvod sa kojim sam bila jako zadovoljna.


Što obećava NIVEA
Nivea Aqua Effect Intensiv Reinigendes Waschgel  čisti masnu kožu temeljito ali nježno.“

Obećano-učinjeno!

Kako se moja koža lica ljeti jako masti, a uz to sunce i morska sol dodatno začepe pore, ovakav tip proizvoda mi savršeno odgovara

Pakiranje
Jednostavna, plastična tuba nježne zelene boje koja sadrži 150 ml proizvoda.
Pakiranje se čvrsto zatvara i napravljeno je tako da se proizvod može lako dozirati.


 Nivea Aqua Effect Intensiv Reinigendes Waschgel  koristila sam više od mjesec dana dva puta dnevno. Hoću reći da je potrebna količina veličine lješnjaka za jedno umivanje, pa je proizvod isplativ.
Tekstura gela je prozirna i prilično gusta. Sadrži sitna plava mikro-piling zrnca koja se u doticaju s vodom rastope i vrše nježan piling lica.
Miris je blag i osvježavajući i ne zadržava se na koži.



Sastav


Nivea Aqua Effect Intensiv Reinigendes Waschgel  obogaćen je:
·         morskim algama-njega lica morskim algama je značajna kod masne i problematične kože. Alge pročišćuju kožu, uklanjaju višak sebuma i hidriraju kožu.
·          Hydra IQ-  temelji se na spoju glicerina i glukoze za koji je ispitivanjima dokazano omogućava bolju i dugotrajniju hidrataciju stanica kože

Moje mišljenje
Kao što sam već rekla, sve što ovaj proizvod obećava to i radi!
Primijetila sam da mi se smanjio broj mitesera, oni tvrdokorni na nosu nisu nestali, ali, iskreno, to očekujem jedino nakon kozmetičkog tretmana.
Koža lica mi je bila glatka, sjaj kože se smanjio, a pore su se pročistile.
Najvažnije, ovaj gel za umivanje mi nije izazvao nikakve iritacije niti je isušio moju kožu lica.
Mišljenja sam da je Nivea Aqua Effect Intensiv Reinigendes Waschgel  dobar drogerijski proizvod za svakodnevno čišćenje mješovite i masne kože lica koji sam ja do sada nepravedno zaobilazila.

Ovaj gel za umivanje možete kupiti u gotovo svim drogerijama po cijeni od 39kn.


PR proizvod

Koje su vaše najdraže umivalice za lice?
Koristite li Nivea proizvode za čišćenje lica?


Broj komentara: 6

  1. Ne znam zašto, ali do sada nikada nisam imala Nivea umivalicu. Trenutno koristim LRP micelarni gel i ok mi je...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, nisam ni ja! Ova nova linija Nivea proizvoda me stvarno oduševila. Imaju i micelarnu o kojoj sam isto pisala recenziju

      Izbriši
  2. Balea mi je pri kraju,pa možda isprobam ovaj ne čini se loš :D Hahahah dva puta umivanje na dan,mislila sam da samo ja to radim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je skuplja od Balea umivalice, ali se nadam da će ti se svidjeti koliko i meni!
      Umivanje-naravno, ljeto, vrućina, znoj.....;)

      Izbriši
  3. Kupila sam ju nakon mora, s obzirom na to da kožu lica mažem često i s visokim zaštitnim faktorima, ova umivalica je super riješila problem. Zbilja, obećano - učinjeno :)

    OdgovoriIzbriši