četvrtak, 13. kolovoza 2015.

ALVERDE: Ultra Sensitive Shampoo

Kako sam zbog mora i sunca ovo ljeto svaki dan prala kosu, tražila sam šampon koji mi neće iritirati vlasište i koji će biti blag prema mojoj kosi.
Naime, moja kosa je gusta, srednje dužine (ošišala sam se!) sa masnim i osjetljivim vlasište i vrhovima sklonim isušivanju. Najveći problem imam sa vlasištem! Moram pažljivo birati šampone za kosu, jer oni koji sadrže silikone mi jako iritiraju vlasište što dovodi do pojave peruti.

Ovo ljeto koristila sam Alverde Ultra Sensitive šamponu za kosu.


Iako u zadnje vrijeme nisam bila oduševljena nekim Alverde proizvodima, pokazalo se da je to iznimka a ne pravilo. Kupujem već drugo pakiranje ovog šampona čija je cijena 16,90kn.


Pakiranje je plastično, rekla bih ništa posebno i sadrži 200ml proizvoda.


Tekstura je gelasta, bezbojna i bez ikakvog mirisa



Sastav:



Dakle, ovaj šampon ne sadrži silikone, konzervanse, mineralna ulja niti sintetičke boje i mirise.
Alverde Ultra Sensitive šampon za kosu ne sadrži jake sulfate, pa se u dodiru s vodom jako slabo pjeni. Također, pri pranju imate onaj škripavi osjećaj koji nekima smeta, ali ja s tim nemam problema.
Koristila sam ga tako da bih malu količinu ovog šampona stavila na kosu i nježno masirala vlasište par minuta. Postupak sam ponavljala dva puta. 
Nakon pranja, kosa je jako kruta jer šampon ne sadrži silikone, pa obavezno moram koristiti regenerator kako bih je mogla raščešljati. 

Moje mišljenje:
Ovaj šampon za kosu je dobra zamjena za neke mnogo skuplje šampone. 
Stvarno je nježan prema vlasištu, ne izaziva iritiranost niti ljuštenje vlasišta. Pogodan je za svakodnevno korištenje jer je jako blag prema kosi. Nisam primijetila da mi je kosa postala suha čega sam se bojala s obzirom na svakodnevno pranje. Naravno, tome je doprinijela i dodatna njega kose. Često sam stavljala masku za kosu kao i ulja koja sam ovo ljeto otkrila i redovito koristila. 

Alverde Ultra Sensitive šampon za kosu možete kupiti u svim DM dućanima.



Perete li kosu ljeti češće nego inače?
Imate li problema s vlasištem ili s pretjeranim mašćenjem kose?

3 komentara

  1. Koristila sam njihov šampon s brezom (mislim) i isto mi je bio dobar :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je dosta dobar. Izmjenjujem ga s njihovim Sensitive s kaduljom i brezom, koji je sada s jojobom, koliko vidim. Ugl, onaj "sensitiv".

    Momak se žali da se loše pjeni, ali proradi kad se doda malo vode. Nisam primijetila da mi se kosa brže masti s njim, ali mi se brzo mastila od Baleinog ultra sensitive, dok se momku s njim manje mastila kosa, a ja sam ta koja nema problema s mašćenjem. Pa sad ti vidi :D

    OdgovoriIzbriši