utorak, 21. srpnja 2015.

NIVEA: Cellular Perfect Skin

Nedavno sam imala priliku probati nove Nivea proizvode za njegu lica i okoloočnog područja, a koliko ih voli moja koža, čitajte u nastavku posta!


Nivea Cellular Perfect Skin je nova linija za njegu kože lica koja sadrži kombinaciju aktivnih sastojaka lumicinola i ekstrakta magnolije „kojima se smanjuju bore i nepravilnosti, a koža postaje glatka i mekša uz naglašeni prirodni sjaj“.

NIVEA Cellular Perfect Skin fluid SPF 15


Pakiranje
Fluid je pakiran u tubi koja sadrži 40ml proizvoda. Lijepo pakiranje i jako praktično jer se fluid dozira pomoću malog otvora na tubi.
Cijena proizvoda je 114,90kn.


Nivea Cellular Perfect Skin fluid SPF 15 je u biti tonirana krema kojoj je namjena da njeguje kožu lica, smanji pojavu bora i istovremeno pokrije manje nepravilnosti i vašoj koži da prirodni sjaj.


Kada čujem riječ „fluid“ odmah se obradujem jer me to asocira na laganu i nemasnu teksturu koju moja mješovito/masna koža lica jako voli. Još kada je taj fluid obojena krema i sadrži SPF 15, bila sam uvjerena da je to odličan proizvod za moju kožu lica.

S ovim proizvodom, na žalost, nije bilo tako!

Tekstura ovog fluida je dosta bogata, za moju kožu prebogata i premasna. Na mojem licu fluid se teško upije i ostavlja sjajni završetak koji se tijekom dana samo povećava. Koristila sam fluid dva tjedna nadajući se da će ga moja koža zavoljeti, ali ljubav između njih se nije rodila!
Boja fluida kada ga istisnete iz tube je neodređena, pomalo sivkasta. Utrljavanjem u kožu, boja se mijenja i poprima jednu neodređenu, narančastu nijansu koja nikako nije u skladu s bojom mog tena. 



Proizvođač navodi kako se fluid u doticaju s kožom prilagođava boji tena, kod mene to nije bio slučaj

Sastav



Moje mišljenje
 Nivea Cellular Perfect Skin fluid SPF 15 je po svom sastavu kvalitetan fluid koji je po meni prvenstveno namijenjen osobama sa suhom kožom lica

Nivea Cellular Perfect Skin Eye Illuminator


Riječ je o obojenoj okoloočnoj kremi koju sam zavoljela odmah!
Prvo me oduševilo pakiranje kreme. Naime krema je pakirana u obliku olovke, tako da je njeno apliciranje jednostavno i precizno. Pakiranje sadrži 15ml proizvoda, a cijena je 104,90kn.


Tekstura je dosta bogata i lijepo se razmazuje. Ja nemam jako dehidriranu kožu oko očiju, tako da je meni potrebna mala količina proizvoda. Koristila sam je tijekom dana i svoj posao je što se tiče hidratacije odradila odlično



Važno je naglasiti da je ova krema izuzetno blaga u smislu da ne iritira okoloočno područje.
Kako se radi o obojanoj kremi, taj učinak je bio slabiji. Krema ublaži podočnjake, ali ipak sam morala koristiti korektor za potpuno prekrivanje. Boja ove kreme je, rekla bih, univerzalna (ako takva boja postoji!), tj. vjerujem da bi svima odgovarala.
Krema se odmah upije i ne uvlači se u borice oko očiju.

Moje mišljenje
Nivea Cellular Perfect Skin Eye Illuminator je dobra okoloočna krema za sve osobe kojima nije potrebna jaka hidratizacija.
Također, osobe koje nemaju jako izražene i obojene podočnjake bit će zadovoljne njenim prekrivanjem. 


PR proizvod

Volite li Nivea kreme za njegu lica?
Jeste li koristili neki proizvod iz Cellular Perfect Skin linije?





2 komentara

  1. Probala sam obe i na žalost, nisu me oduševile. Naročito tonirana verzija Perfect Skin. Samo sedi na koži i deluje neuredno (moja je koža mešovita). Okoloočna je mrvicu bolja, ali i dalje ništa spektakularno. Malo su me razočarali nakon Cellular linije za negu (mislim na dnevnu i noćnu kremu koje su stvarno odlične).

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam oboje i imamo skoro identično mišljenje. Fluid me razočarao radi te narančaste noje a okoloočna ok onako za dnevno ublažavanje podočnjaka.

    OdgovoriIzbriši