srijeda, 15. srpnja 2015.

e.l.f. Studio Eye Enhancing Eyeshadow Palette


e.l.f. je napravio 6 paleta sjenila koje su personalizirane svakoj boji očiju.
 Tako imaju palete Blue Eyes 1 i 2, Hasel 1 i 2, Brown 1 i 2. Naravno, da svatko može koristiti paletu čija mu boja sjenila najviše odgovara, bez obzira na preporuke iz e.l.f.-a.




U svim paletama se nalazi kombinacija mat i shimmerastih sjenila.
Ja sam kupila paletu Hazel 1, predviđenu za oči boje lješnjaka ili za zelene oči iako moje oči imaju plavo-sivu boju. 
Osobno, volim nositi nijanse sjenila koje lijepo ističu moju boju očiju, kao što su npr. smeđa, ljubičasta i neutralna.

Odmah na početku se moram požaliti da se nijanse sjenila u paleti koju sam dobila puno razlikuju od nijansi sa slike koju možete vidjeti na internetu!


Razlika je posebno primjetna kod svjetlijih nijansiTo me smeta...znam da kada kupujem kozmetiku on line uvijek kupujem mačka u vreći, ali pri kupovini nisam još nikada kod sjenila naišla na ovoliku razliku u boji! Za ruževe je to druga priča...

Paleta dolazi u čvrstom, crnom pakiranju koje mene podsjeća na Sleek pakiranja. Također, na poklopcu se nalazi malo ogledalo, što je uvijek plus. Uz paletu dobijete i dvostruki aplikator, koji je loše kvalitete i odmah sam ga bacila.




U paleti se nalazi 6 nijansi sjenila, pa ću ih nabrojati s lijeva na desno:

1. jako loše pigmentirana, mat nijansa u boji bjelokosti

2. boja breskve sa suptilnim sjajem, nešto bolje pigmentirana od prethodne nijanse

3. neobična zelena nijansa sa zlatnim shimmerom

4. nježno roza mat nijansa

5. tamno ljubičasta nijansa, jako lijepa i dobro pigmentirana

6. svjetlucava, tamno zelena nijansa

Evo i swatch-eva koji idu istim redom kao i boje sjenila u paleti.


Pomalo je neobična kombinacija boja sjenila u paleti.
Žao mi je što je prva nijansa jako loše pigmentirana jer bi to trebala biti jedna lijepa, neutralna, mat nijansa.
Tamno ljubičasta nijansa mi je draga i lijepo pristaje mojoj boji očiju, ali sa njom treba raditi pažljivo jer inače će te završiti kao da imate modricu na oku.

Nijansa boje breskve me malo razočarala...loša pigmentacija, koristim je za posvjetljivanje unutarnjeg dijela oka jer sadrži shimmer.

Blijedo rozu i tamno ljubičastu se daju najbolje ukomponirati za dnevni look.

Hazel 1 paleta me privukla zbog toplih, nude nijansi  za koje se u stvarnosti ispostavilo da su loše pigmentirane i da uopće to nisu boje sa slike.

Nisam pretjerano oduševljena kvalitetom svijetlih nijansi u paleti, iako znam da u svim paletama su takva boje sjenila najmanje pigmentirane.
Očekivala sam više od ove palete.

Paletu možete naručiti na iHerb-u, a cijena joj je 6$.

Jeste li koristili e.l.f. sjenila?
Kakva su vaša iskustva s njima?

Broj komentara: 5

  1. Nisam sjenila koristila. Jednom sam narucila tus u teglici tirkizne boje. Uglavnom dosao je tvrd ko kamen, par puta sam ga nekako koristila kao sjenilo ali zavrsio je u kanti. Moram priznat da me ova paleta nije odusevila i ne bi je kupila po ovome sto opisujes. Steta sto si se razocarala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam do sada imala dobra iskustva s e.l.f. proizvodima, ali ova paleta je pravo razočaranje

      Izbriši
  2. Nisam koristila ovu paletu, ali mi je pigmentacija preslaba mozda bi sa bazom bila jaca. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa bazom su svakako bolje pigmentirana, ali opet nije to ono što ja želim

      Izbriši
  3. ELF je ili hit ili miss :D imam hrpu njihove kozmetike, i do sada su mi najbolja studio rumenila i mineralna sjenila, dok je ostalo manje više, uglavnom manje nego više hahaha :)
    Moja preporuka su ti svakako kistovi, i to iz Studio linije. Jednom sam na sniženju ubola cijeli set, i prezadovoljna sam, nekih 11 kistova za svega 100tinjak kn, a iz Essential linije (jeftinija, s bijelom drškom) su odlični kistovi za oči, iako zna otpast neka dlaka tu i tamo, cijena im je smiješna. Sjenila sam slabo isprobavala, imam njhovi veliku paletu (100 kom) i u principu sam zadovoljna; malo se truse, ali su iskoristiva uz malo truda i dobru bazu, i većina nijansi je mat ili satin. Nije da je koristim svakodnevno, ali kad se zaželim eksperimentiranja, dobro dođe.

    OdgovoriIzbriši