nedjelja, 28. travnja 2024.

SMASHBOX ALWAYS ON SKIN-BALANCING FOUNDATION

 


Svi koji koriste tekući puder na dnevnoj bazi znaju koliko je važna njegova kvaliteta. Osim da se ne uvlači u bore i da se lijepo stopi s kožom od njega očekujem da odoli svim dnevnim iskušenjima. 
Zahvaljujući ovom blogu imala sam prilike isprobati puno tekućih pudera različitog cjenovnog ranga, ali uvijek mislim postoji još neki kvalitetniji primjerak. 
Za Smashbox Always On Skin- Balancing tekući puder prvi put sam čula na You Tubeu gdje je jako popularan. 
Je li hype oko ovog pudera opravdan?

Što kaže proizvođač?
-prirodno ujednačava ten i prekriva nesavršenosti
-štiti lice od vanjskih utjecaja
-ne naglašava suhe djelove na licu
-regulira lučenje sebuma i ne preslikava se
-postojan je čak do 16 sati
-hidratizira lice 
-može se nadograditi do potpunog prekrivanja
-otporan je na znoj, vlagu i vodu
-pogodan za sve tipove kože
-dermatološki testiran


Smashbox Always On Skin- Balancing tekući puder pakiran je u staklenu bočicu od 30ml i ima pumpicu za doziranje. 
Tekstura je tekuća taman toliko da se puder lijepo razmaže po licu. Ne volim puno rijetke teksture s kojima lako zamažem odjeću.


Sa ovim puderom je lako raditi bilo da koristite kist ili spužvicu. Probala sam na oba načina, spužvicom dobijem malo bolju prekrivenost. 
U jednom sloju pruža srednju ka potpunoj pokrivenosti s kojom sam jako zadovoljna. Lako ga je nadograditi ako treba prekriti veće nepravilnosti.

Sastav:
Najvažniji sastojci pudera su:
-hijaluronska kiselina (pruža trenutnu i do 24-satnu hidratizaciju)
-smeđa alga i korijen sladića (reguliraju lučenje sebuma)
- antioksidansi  (štite od štetnih vanjskih utjecaja)


Moje mišljenje:
 Bilo mi je teško odrediti nijansu Smashbox Always On Skin-Balancing pudera jer ga nisam mogla isprobati. Inače koristim light-medium nijansu neutralnog podtona pa sam se tim vodila. Nijansa je L-20N (Level-Two Light With a Neutral Undertone) mi trenutno odgovara dok bi mi za ljeto trebala sigurno dva tona tamnija nijansa.
Nijanse su slične kao kod Estee Lauder Double Wear pudera, pa se možete po tome ravnati.
Puder je ugodan na licu, ne preslikava se i neće oksidirati tijekom dana. Na licu ostavlja lagani glow završetak koji licu daje zdrav izgled. Ako imate masnu kožu lica nemojte bježati od ovog pudera jer mislim da vas neće dodatno zamastiti.
Istina je da je otporan na znoj i da lijepo zagladi borice. Iako je hidratantan, meni to nije dovoljno pa prije nego ga stavim pripremim kožu (hidratantni serum ili esencija i spf). 
Postojanost od 16 sati ne mogu potvrditi jer nikada toliko dugo ne držim šminku na licu. Ali deset sati izdrži bez problema. 
 
 Smashbox Always On Skin-Balancing je puder za svaki dan, a u posebnim prigodama izabrala bih DW tekući puder.  
Koliko je meni poznato Smashbox nije kod nas dostupan u parfumerijama, ali naći će te ga na većini web shopova. 
Ja sam ga kupila na Notino web shopu, a cijena mu je oko 40 eura.


PR post

Koji je vama trenutno najdraži tekući puder?
Jeste li koristili Smashbox proizvode?


 

Nema komentara