nedjelja, 20. veljače 2022.

REN Ready Steady Glow AHA Daily Tonic


 REN je britenski brend čije ime potječe od skandinavske riječi REN što u projevodu znači ČIST.  To je ujedno i filozofija brenda koji za svoje proizvode koristi najbolje prirodne sastojke, 100% derivate biljaka i minerala iz održivih izvora koji ne iritiraju kožu. REN nije tipičan brend prirodne kozmetike jer kombiniraju visoku tehnologiju s prirodnim sastojcima.

Jedan od najpoznatijih REN proizvoda je Ready Steady AHA Daily Tonic.



Riječ je o toniku sa AHA kiselinom koji je toliko nježan da se može svakodnevno koristiti (uz obavezno korištenje kreme sa spf zaštitom). 

 Karakteristike tonika su:

  • radi nježan piling površinskog dijela kože 
  • hidratizira i posvjetljuje kožu
  • zaglaglađuje i zateže površinu kože
  • doprinosi ujednačenom tonu kože
  • smanjuje vidljivost pora
  • ne iritira kožu
Ready Steady AHA Daily Tonic sadrži odličnu kombinaciju kiselina: mliječne, salicilne i azelaične.

Mliječna kiselina (dobivena iz voća,povrća ili mlijeka) je blaži oblik glikolne kiseline, pa zato ovaj tonik mogu koristiti i osobe sa osjetljivom kožom. Ona vrši blagi piling površinskog sloja kože lica. 

Za čišćenje i minimiziranje pora te za kontrolu lučenja sebuma zaslužna je salicilna kiselina dobivena iz kore vrbe.

Azelaična kiselina (dobivena iz raži, ječma, pšenice) poznata je po svojim antibakterijskim svojstvima ali i koži daje blistavost.

U sastavu proizvoda nalazi se i ulje citrusa koje je bogato antioksidansima te štiti kožu od vanjskih utjecaja. 



Tekstura REN Ready Steady AHA Daily Tonik-a je potpuno tekuća sa laganim citrusnim mirisom. 
Ovaj tonik će te lako uključiti u svoju dnevnu rutinu. Nanosi se na čistu i suhu kožu ponoću blazinice ili stavite par kapi na ruke i tonik nježno umasirajte u kožu lica. Brzo se upije u kožu i onda nastavite sa hidratantnim proizvodima koje inače koristite.
 Za osobe koje nisu naviknute na kiseline ili osobe sa osjetljivom kožom u početku tonik koristite par puta tjedno, pa ako ne bude nus pojava koristite ga svaki dan. Također, u početku uz ovaj tonik nemojte koristiti druge aktivne supstance.

Ja sam tonik koristila na dva načina: samostalno u večernjoj rutini i u kombinaciji sa retinolom ( ne zajedno s retinolom, nego u dane kada bih napravila pauzu od retinola). Napominjem kako uz ovaj tonik morate koristiti kremu sa spf zaštitom.


Moje mišljenje:
Moja koža je naviknuta na kiseline i koristim ih tijekom cijele godine. Znala sam da je REN Ready Steady AHA Daily Tonic kultni proizvod ali sam ipak ostala oduševljena njegovim djelovanjem. Već nakon par tjedana korištenja koža mi je bila "čistija" i samim tim je puno bolje izgledala. Nisu nestale hiperpigmentacijske mrlje (hormonskog podrijetla), ali sam često bila vani bez pudera. Ne znam kako to objasniti ali moja koža je izgledala zdravo i na dodir je bila iznimno meka i glatka.
Tonik je potpuno spriječio pojavu komedona (znala sam ih imati na bradi i na podrućju čeljusti) i sitnih akni nastalih od znoja ili kao posljedica testiranja puno krema za lice i tekućih pudera.
 Koliko je ovaj proizvod dobar najbolje vidim sada kad koristim drugi kiseli tonik. 
Tonik sam uvrstila u najdraže proizvode prošle godine i sigurno ću ga ponovo kupiti.
Pakiranje od 250ml proizvoda mi je trajalo skoro tri mjeseca i mislim da mu je cijena od 250kn opravdana.

Volite li kisele tonike?




 


 




 


Nema komentara