ponedjeljak, 24. siječnja 2022.

NARCISO RODRIQUES FOR HER EAU DE PARFUM

 


Ljubav sa ovim parfemom nije se dogodila "na prvi njuh". Prošlo je dosta vremena dok me nije osvojio svojom elegancijom i svojim blagim cvjetnim mirisom.

Narciso Rodriques For Her Eau de Parfum predstavljen je 2006. godine, a dizajneri mirisa su Christine Nagel i Francis Kurkdjian. 
Gornje note: ruža i breskva
Srednje note: mošus
Bazne note: pačuli, sandalovina i jantar


Pakiranje mirisa je jednostavno, elegantno, nježno ružičaste boje i jednostavnih linija. Ništa na prvi pogled ne odaje kakvo se "zlato" krije u toj pravokutnoj bočici.
Parfem miriše onako kako i izgleda...latice ruže posute mošusom na posteljici od pačulija i sandalovine. Mekano, nježno, mošusno.

For Her Eau de parfum daleko je od slatkih, teških parfema, a ipak je jako uočljiv. Dobila sam puno komplimenata za ovaj parfem. Njegov diskretan miris osjeća se tek u blizini tako da samo meni bliske osobe mogu uživati u njemu.  Nakon par sati kada ga ja više ne osjetim, on se mazno ovija oko mene i svakim zamahom kose pokazuje svoju nazočnost i postojanost.



Idealan je za radni dio dana jer nikoga u vašoj blizini neće opteretiti svojim mirisom. 
Za mene je ovo miris za samosvjesnu ženu koja odiše luksuzom i otmjenošću.


Narciso Rodriques For Her Eau de Parfum je poput tajanstvenog svirača koji samozatajno svira u kutu zamračenog kluba. Dok ga nosim imam dojam da nisam stavila parfem, a onda se iznenada pojavi neopisiv, prekrasan miris koji brzo nestane.

Pomalo sam se zanijela u opisu ovg mirisa. Teško pronalazim riječi kojima bih vam dočarala njegov elegantan i zaigran miris.

Zato još danas otvorite Notino web shop i kliknite na njega jer ovo je parfem koji bi svatko trebao probati.







2 komentara