ponedjeljak, 27. prosinca 2021.

PAULA`S CHOISE 10% NIACINAMIDE BOOSTER

 


Niacinamide, poznat i kao vitamin B3, popularan je kozmetički sastojak koji ima višestruko djelovanje na kožu: smanjujeo lučenje sebuma, ujednačava ten, prevenira pojavu prvih bora i povećava stvaranje ceramica koji jačaju kožnu barijeru.
CP 10% Niacinamide Booster sam nedavno potrošila pa evo par riječi o njemu.

Proizvod dolazi u staklenoj boci od 20ml. Kao što vidite na slici, na boci se nalazi čep koji se prije prve upotrebe treba zamijeniti pipetom. 
Niacinamid već u koncentraciji od 2-5% daje vidljiv učinak na koži, a ako koristite veće koncentracije morate biti oprezni jer visoki postotak može dovesti do iritacije kože. Kako se ovdje radi o boosteru preporučeno je pomiješati 2-3 kapi niacinamida sa hidratantnom kremom.
Do sada sam koristila The Ordinary Niacinamide 10% + Zink 1% (recenzija) i Q+A Daily Toner (recenzija
Kroz daljnji tekst dat ću usporedbu PC i TO niacinamida jer mislim da će vam to biti zanimljivo.
 
Tekstura PC niacinamida je bezbojna, nemasna i bez mirisa (puno elegantnija nego kod TO niacinamida). 


Na koži ostavlja pomalo ljepljiv film koji nestaje kada stavite hidratantnu kremu.
Proizvod sam koristila u jutarnjoj rutini, odmah nakon umivanja lica. 4-5 kapi je dovoljna za cijelo lice. Proizvod se lako razmaže i kroz par sekundi potpuno upije u kožu. 
PC 10% Niacinamide Booster se može koristiti samostalno ili dodati par kapi u hidratantnu kremu. Ja sam proizvod odmah koristila samostalno i nisam imala nikakve iritacije ali moja kože je navikla na veće koncentracije niacinamida.

Niacinamid sam kombinirala sa retinolom ili glikolnom kiselinom u večernjoj rutini. Ova kombinacija mi je odgovarala i mislim da je njihovo zajedničko djelovanje dovelo do promjena na licu koje sam vidjela već nakon mjesec dana.

Niacinamide je definitivno djelovao na smanjeno lučenje sebuma jer od kada ga koristim nisam uopće imala akne, miterere ni komedone. To smatram najvećim postignućem jer se ranije moja mješovita koža lica znala zamastiti (posebno ljeti), na nosu sam imala dosta mitesera, a na bradi komedone te povremeno i neku aknu.
PC Niacinamide mi nije isušio lice kao npr. TO Niacinamide i to je ujedno najveća razlika između ova dva proizvoda. 
Koža lica mi je na dodir baš meka, glatka i hidratizirana.


Sastav:


Za razliku od TO niacinamida koji sadrži samo dva sastojka (niacinamid i cink), u sastavu PC niacinamida nalaze se hijaluronska kiselina (hidratacija), alantoin (djeluje umirujuće), derivat vitamina C (antioksidans) što je dobitna kombinacija.
Proizvod ne sadrži alkohol, mineralna ulja, parabene niti silokone. 


Moje mišljenje:
PC 10% Niacinamide Boostera ima odličnu teksturu koja se lako kombinira sa svim hidratantnim serumima i kremama.  
Formula pored niacinamida sadrži hidratizirajuće, umirujuće i antioksidativne sastojke koji ovaj proizvod čine još boljim.
Jedina mana je visoka cijena. Ja sam ga kupila na superskin.hr  za 375kn a to je puno za 20ml proizvoda. Ne zna može li se kod nas još negdje kupiti jer su na ovom web shopu sniženja rijetka.
Ne žalim ni jednu lipu koju sam dala za njega jer je proizvod stvarno odličan.

U mojom skicare rutini niacinamid je neizbježan sastojak i jednom ću se sigurno opet vratiti PC 10% Niacinamide Boosteru.

Koristite li redovito niacinamid u svojoj dnevnoj rutini njege lica?
Jeste li koristile ovaj PC proizvod?



 



   






Nema komentara