četvrtak, 9. rujna 2021.

IUNIK BETA-BLUKAN DAILY MOISTURE CREAM

 


U kvalitetu Iunik proizvoda uvjerila sam se prošle zime (recenzija). Pored seruma sa propolisom, jako su me zanimali proizvodi koji sadrže beta-glukan i danas vam donosim recenziju dnevne kreme.


Daily Moisture Cream dolazi u jednostavnoj plavo-bijeloj tubi i sadrži 60ml proizvoda. Naravno da je meni veliki plus za sve proizvode koji su pakirani u tubi zbog higijenskih razloga.
Iako je krema deklarirana kao dnevna, kako ne sadrži spf zaštitu, ja sam je koristila isključivo u večernjoj rutini. Tijekom ljeta mi je za dan bila preteška, ali vjerujem da bi mi zimi i za dan bila dobra. 


Tekstura kreme je gusta, nije masna i na licu ne ostavlja masan trag. Lijepo se razmaže po licu i kroz nekoliko minuta upije u kožu. Dok kremu razmazujem po licu osjećam vlažnost kreme...rastapa se pod prstima. Nikada se nisam susrela sa ovakvom teksturom hidratantne kreme.




Kremu sam koristila samostalno ili u kombinaciji sa Iunik Beta-Glukan Power Moisture Serumom u danima kda mi je koža tražila više hidratacije. 
Stavljam je nakon glikolne ili salicilne kiseline na večer i lice mi ujutro bude hidratizirao i podatno. 

Sastav:

U sastavu kreme je visoko na popisu beta-glukan.

Što je beta-glukan?

 Godinama koristim beta-glukan za jačanje imuniteta, a ovo je prvi put da sam ga koristila u nekom kozmetičkom proizvodu. 
Beta-glukan je prirodni polisaharid koji se dobiva iz kvasca, nekih vrsta gljiva ili iz zobi. Njegove ključne značajke su odlična hidratacija, pomaže kod zacjeljivanja rana, a ima čak i anti-age djelovanje. U ovoj kremi beta-glukan se dobija iz gljive Shiitake i ima ga oko 3000mg.
Godinama se smatralo da hijaluronska kiselina pruža koži najviše vlage. Međutim, novija istraživanja kažu da beta-glukan ima 20% veću sposobnost zadržavanja vlage u koži od HA.
Pored beta-glukana u sastvavu kreme su još glicerin i natrij hijaluronat (zaduženi za hidrataciju), ekstrakt alantoina i Centella Asiatica (umiruju kožu) i niacinamid (ima anti-age svojstva, djeluje na hiperpigmentacije, akne).



Iunik Daily Moisture Cream kupila sam na hrvatskom web shopu K-beauty Cosmetics a cijena joj je 149kn.

Jako sam zadovoljna Iunik proizvodima i namjeravam ih i dalje istraživati.














Nema komentara