subota, 26. lipnja 2021.

BY TERRY TERYBLY PARIS - PARIS BY LIGHT EYE PALETTE

 


By Terry je stvorila Terry de Gunzburga, svjetski poznata vizažistica. Terry je izumila puno proizvoda i formula, uključujući i kultni Touché Eclat 1992. godine. 
1998. godine je odlučila pokrenuti vlastitu kolekciju - ByTerry . Ubrzo je  By Terry postao luksuzna, gotovo kultna linija ljepote a od nedavno je dostupna i kod nas u pojedinim Douglas parfumerijama.

Za vrijeme zimskih sniženja, dežurala sam na web stranici Space UK jer je tjedan dana bilo sniženje, a proizvodi su se prodavali brzinom munje. Velika želja mi je bila kupiti Paris by Light pletu sjenila i nisam uspjela. Kasnije mi je paletu poklonila prijateljica i nitko nije bio sretniji od mene. 
Kod ove palete mi je sve prelijepo. Luksuzno zlatno pakiranje s reljefnim simbolima Pariza oduzima dah.


Kada se paleta otvori prvo što će vam upasti u oči je da je na svakom sjenilu utisnut jedan od simbola Pariza. Jako lijepa izvedba zbog koje mi je bilo žao prvih tjedan dana paletu koristiti. Tu je i dvostrani kist, jako kvalitetan. Meni je posebno koristan dio kist koji služi za precizno nanošenje sjenila uz sam rub kapka. Paketa ima i ogledalo, a samo pakiranje je tanko, kompaktno i idealno za nošenje u torbi.


Paleta sadrži 10 sjenila, od kojih je 4 mat i 6 metalic nijansi. 
Pogledajmo nijanse i swatcheve sjenila koja se nalaze u gornjem redu palete:


Cool Brown (mat) - hladna boja čokolade. Odlična je za stvaranje dubine oka (stavljam je u pregib kapka) ili za smokey eyes. Lijepo se blenda odlično je pigmentirana.
Coral Pink (mat) - u panu nijasa izgleda ružičasto-crvena, ali na kapku ima lijep, topli koraljni podton. Odlično izgleda u pregibu i na kapku oka.
Cream (mat) - neutralna prljavo roza nijasa koju koristim kao bazno sjenilo ili prilikom završnog blendanja za povezivanje svih nijanse u jednu cjelinu. Drago mi je da u paleti postoji jedna ovako neutralna nijansa. 
Copper (metalik) - jako pigmentirana, prelijepa bakrena nijansa. Ima meku puderastu teksturu i jednako lijepo izgleda na cijelom kapku uz nude ruž za usne, kao i ako je samo malo dodate na sredinu gornjeg kapka.
Ivory (metalik) - nijansa boje bjelokosti sa suptilnim zlatnim česticama. Jako lijepa puderasta tekstura. Na kapak se može primijeniti sa suhim ili mokrim kistom.

U donjem redu nalaze se nijanse (s desna na lijevo):


Strink (metalik) - lijepa ružičasta nijansa koju najčešće nosim na cijelom kapku, dok u pregib oka stavim nijansu Cool Brown . Također puderasta tekstura i na kapku puno bolje izgleda kada se nanese mokrim kistom.
Bronca (metalik) - brončana nijansa toplog podtona sa bakrenim i zlatnim česticama u sebi. Odlična pigmentacija. Nijansa je dovoljno duboka da oku da dubinu, ali i dovoljno lagana da se nosi samostalno preko cijelog kapka.
Champagne (metalik) - boja šampanjca s vrlo nježnim toplim podtonom. Odlična je za naglasiti unutarnji kut oka ili ako se samostalno stavi na sredinu gornjrg kapka.
Cool Gray (mat) - hladna taupe nijansa, malo manje pigmentirana. Odlično se uklapa sa svim ostalim nijansama u paleti.
Gold (metalik) - boja starog zlata puderaste teksture. Meni predivna nijansa koja svima odgovara bez obzira na ten i koja uvijek osvježi svaki look.




Moje mišljenje:
Kada sam kupila paletu, mislila sam da će biti još jedna neutralna paleta u mojoj kolekciji. Ali što je više koristim, mogu vam reći da je ova paleta stvarno posebna. Sjenila se lako blendaju i izgledaju privlačno i zanimljivo. 
Mat sjenila u paleti su meka i lako se blendaju. Ravnomjerno se nanose na kapak, ne treba puno proizvoda da bi se postigla intenzivna boja. 
Metalik sjenila se dosta truse i to mi smeta. Pigmentiranost im ovisi o nijansi, pa se neke nijanse moraju nanositi mokrim kistom. Kremasta i gusta tekstura ovih nijansa izvrsno se primi za kapak tako da im je trajnost odlična.
Jako sam zadovoljan ovom paletom jer je formula sjenila takva da s njom kao amater u šminkanju jednostavno radim i sigurna sam da će moj izgled izdržati cijeli radni dan. 
 

 Sviđa li vam se By Terry Paris by Light paleta sjenila?





 










Nema komentara