nedjelja, 10. svibnja 2020.

SKIN79: GOLDEN SNAIL INTENSIVE CLEANSING FOAM


Korejska kozmetika je sve popularnija, a razlog tome su kvalitetni proizvodi pogodni svačijem džepu. Neke korejske proizvode možete pronaći na policama DM-a i Bipe, ali većinu njih još uvijek moramo naručivati online. 
Skin79 je korejski kozmetički brend koji se reklamira kao"prijatelj ženske kože" tj. kao brend koji se fokusira na potrebe kože lica i sastojcima u svojim proizvodima te potebe zadovoljava. 
Nije mi ovo prvi susret s njihovim proizvodima, ranije sam koristila uljni čistač makeupa s kojim sam bila oduševljena (recenzija)
Kako znamo da dvosturko večernje čišćenje lica vuče korijene iz K-beauty, nakon što skinemo šminku uljnim čistačem na red dolazi umivanje odgovarajućim gelom. 
Današnji post posvećujem Skin79 Golden Snail Intensive Cleansing Foam tj. gelu za umivanje koji sadrži sluz zlatnog puža. 



skin79_golden_snai_intensive-cleansing_foam

Skin79 Golden Snail Intensive pjena za umivanje dolazi u mekom plastičnom pakiranju od 125g. Pakiranje je jednostavno što je još jedna karakteristika korejskih skincera proizvoda. Oni puno više novca ulažu u kvalitetu sastojaka nego u ambalažu samog proizvoda. 


skin79_golden_snai-intensive_cleansing_foam

Proizvod je propisno zaštićen folijom, pohvale proizvođaču na tome. Također, čep se čvrsto zatvara i nema bojazni od izlijevanja proizvoda.


skin79_golden_snai-intensive_cleansing_foam

Na pakiranju proizvoda su svi podaci napisani na meni nerazumljivom jeziku, ali sastav proizvoda sam pronašla na internetu

Sastav:


Glavni sastojak ovog gela za umivanje je puževa sluz. Više se puževa sluz (mucin) ne smatra novinom u kozmetičkim proizvodima. Puževa mucin potiče zacjeljivanje rana, vlaži kožu čineći je mekom i glatkom. 
To je univarzalni sastojak koji odgovara svim tipovima kože. 
Više od 90% sluzi čini voda, a ostatak čine tvari korisne za kožu. Među njima su: proteini (glikoproteinski enzimi), hijaluronska kiselina, elastin, antimikrobni peptidi, glikolna kiselina, kolagen, antioksidansi, bakreni peptiti itd.
Mucin puža također sadrži alantoin, tvar koja stimulira rast stanica. 
Međutim, kada kupujete proizvod koji sadrži puževu sluz bitno je vidjeti koliki postotak puževe sluzi sadrži (što je postotak veći, proizvod je kvalitetniji). Na ovom proizvodu taj postotak taj podatak nije naglašen. 


skin79-golden_snai_intensive_cleansing_foam

Tekstura gela nije vodenasta, više nalikuje pasti za zube. Dovoljna je veličina zrna graška za jedno umivanje. U dodiru s vodom stvara se bogata pjena koja se lako ispere sa lica.

skin79_golden_snai_intensive_cleansing_foam

skin79_golden_snai_intensive_cleansing_foam

Skin79 gel za umivanje koristim ujutro i na večer više od mjesec dana. Nakon umivanja na koži imate onaj škripav osjećaj, kao da ste se umili sapunom. Međutim, koža ne ostaje suha ni iritirana. Meka je na dodir i nisam osjetila nikakvo zatezanje što bi ukazalo da mi je gel isušio kožu lica. 
Ono što sam primijetila korištenjem ovog proizvoda je da mi koža tijekom dana luči manje sebuma pa su samim tim i pore manje začepljene. 
Vjerujem da bi mi tijekom zime gel ipak isušio kožu lica (tada koristim kremaste čistače koji pružaju više hidratacije), ali za ovaj topliji period godine baš sam zadovoljna kako ga je moja koža prihvatila.

Zaključak:
Skin79 Golden Snail Intensive pjena za umivanje je jako dobar proizvod koji će temeljito ukloniti zaostatke šminke i prljavštine sa lica. Međutim, moja preporuka je da ga kupite samo ako imate masnu ili mješovitu kožu lica. 
Proizvod možete kupiti samo online na web shopu Lookfantastic, a cijena mu je oko 12eur.

Koristite li korejske skincare proizvode?
Koji vam je njihov proizvod najdraži?

1 komentar

  1. Thanks for this post.It's a very nice post.Great post.Thank you.
    kosmetik

    OdgovoriIzbriši