nedjelja, 12. travnja 2020.

KIKO MILANO HAUL - LIPSTICKS


Kiko Milano je poznata talijanska marka profesionalne kozmetike koja nudi širok i raznovrstan asortiman vrhunskih proizvoda za šminkanje ali i proizvoda za njegu kože i tijela. Ja sam veliki obožavatelj Kiko proizvoda već dugi niz godina. Na blogu sam već pisala recenzije nekih proizvoda koje možete pročitati OVDJE i OVDJE. Kvaliteta proizvoda je odlična, cijene pristupačne...ali..uvijek postoji to "ali". Njihove proizvode možete jedino kupiti u Sephori (koje nema u RH) ili naručiti na njihovoj službenoj stranici gdje je poštarina skupa, pa se kupovina na taj način ne isplati. Zato je čekam free shipping i onda si dam oduška. 
Ovu kupovinu sam obavila u siječnju, puno toga sam kupila, sve do sada dobro testirala i vrijeme je za jednu dužu recenziju.



Kupila sam ruževe iz dvije različite linije tj. ruževe različitih tekstura.

Kiko Milano Gossamer Emotion Creamy Lipstick






Gossamer Emotion ruževi dolaze u prekrasnom metalnom pakiranju. Na dnu tube nalazi se zlatno dugme koje kada pritisnete ruž se otvori. Na drugom kraju tube je broj ruža dok ćete njegovo ime morati potražiti na webu. 
Ovi ruževi imaju  bogatu, kremastu teksturu. Sve nijanse su odlično pigmentirane, ugodni su na usnama i dugotrajni. Završetak ovih ruževa za usne je sjajan, pa ja volim nakon nanošenja usne pritisnuti na prapirnatu maramicu kako bih uklonila višak i smanjila sjaj ruža. To je čisto moja osobna preferenca. Ruž ne ističe suhe djelove na usnama, niti se tijekom nošenja stvrdne na unutrašnjoj strani usne. Formula sadrži ekstrakt orgideje i hijeluron te usnama ujedno pruža i njegu.
Znate da sam ja ljubiteljica kremastih ruževa, a Kiko ruževi su me baš oduševili.
Nijanse koje sam odabrala su Powder Pink 103 i Vintage Rose 105.





Vintage Rose 105 (lijevi ruž na gornjoj slici) je smeđa nijansa s ružičastim podtonom. Nijansa koja bi većini vas lijepo pristajala jer je dosta neutralana, lijepo osvježi lice i nosiva je svakodnevno. 
Powder Pink 103 je puno svjetlija nijansa i mislim da vam ne bi odgovarala osobama čije su usne prirodno tamne. To je nježna ružičasto smeđa nijansa odlična za dane kada želite izgledati kao da se niste šminkali. 

Kiko Milano Velvet Passion Lipstick



Ruževi iz Velvet Passion Matte kolekcije pakirani su u čvstu, metalnu tubu u kombinaciji mat sive i zlatne boje. Imaju magnetno zatvaranje što je uvijek dobro jer ste tako sigurni da vam se ruž neće oštetiti ako ga nosite sa sobom.
Teksturu ovih ruževa proizvođač opisuje kao "kremasto mat" što pomalo čudno zvući, ali je istinito. Ovo nisu klasični, suhi mat ruževi koji isušuju usne. Njihova tekstura je meka, lako se nanose, jako su ugodni na usnama i imaju baršunasti završetak. Čini mi se kako se mat ruževi, koji meni nekada davno nikako nisu bili dragi, imaju sve ljepšu i ugodniju teksturu i to me baš raduje.
Pigmentiranost ovih ruževa je odlična, trajnost na usnama također. Meni je ovaj ruž preživio svaku kavu, ali i manji obrok. 
Nijanse koje sam kupila su prave zimske, tj. one koje ja preferiram nositi tijekom zime.


Prva nijansa na gornjoj slici s lijeve strane zove se Chocolate 319. Ovo je prava čokoladno smeđa nijansa koju je jako teško pronaći. Obično sve smeđe nijanse imaju primjesu narančaste i onda to nije to. Nijansa izgleda dosta tamna, ali mislim da bi pristajala svima osim curama sa svijetlim tenom. 
Wine 318 je tamno bordo nijansa koju zimi obožavam nositi i koja mi je u biti zamjena za moju omiljenu crvenu nijansu. 
Vintage Rose 317 je predivna narančasta nijansa, koja je prigušena primjesama smeđe nijanse. Idealna je za zimske dane kada ne želite da vam se usne ističu u žarko narančastoj nijansi. 


Jako sam zadovoljna kvalitetom ovih ruževa za usne. O cijeni neću ni govoriti jer za 6,99EUR kod nas ne možete kupiti ovako kvalitetan drogerijski ruž.

Ako vas put ikada nanese u neki od Sephora dućana, svakako obratite pozornost na Kiko Milano proizvode. 

Imate li već neki Kiko proizvod? Kako ste zadovoljni mjegovom kvalitetom?

1 komentar

  1. Nisam ih nikada koristila, nekako me bas nisu privlacili. Zadnjih par puta dok sam bila u Italiji sam bas prolazila pored njihovog ducana dok su bili popusti, unutra velika guzva i masu stvari je bilo 1 eu pa sam sve nekako zaobisla, drugi put cu i ja u guzvu :D

    OdgovoriIzbriši