utorak, 3. ožujka 2020.

DIOR ROUGE DIOR LIPSTICK IN PARIS 458


Ruževa za usne nikada dosta, samo što u zadnje vrijeme rjeđe pišem njihove recenzije. Odlučila sam to ispraviti, pa ću vam u budućih par postova predstaviti ruževe koje često koristim i za koje mislim da su stvarno vrijedni pažnje.


Dior je brend čije ruževe koristim jako dugo i njihove recenzije sam vam pisala OVDJE i OVDJE.
Dior Rouge ruž za usne dolazi u predivnom modro-srebrnom pakiranju. Ništa pretjerano, jednostavno i elegantno. 
Uvijek mi je teško odabrati nijansu ruža u parfumeriji pod umjetnim svjetlom koje ružu daje neku sasvim drugačiju nijansu. Ovoga puta izbor je pao na nijansu Paris 458. 





Nijansa je topla ružičasta, prirodna, nosiva svaki dan. Iako nisam ljubiteljica ružičastih ruževa, nijansa Paris 458 je prigušena, s posebnim sjajem na usnama.
Proizvođač navodi kako su njihovi Rouge Dior ruževi oni sa kojima se svaka žena osjeća sjajno, bez obzira koje boje ili završetka ruž koristi.
 Raspon boja ove kolekcije ruževa za usne je vrlo širok, u rasponu od crvenih do romantičnih ružičastih nijansi.  
Svi moji Dior ruževi za usne imaju mekane, kremaste i ugodne teksture. 
Izuzetak nije ni ovaj ruž, imati ga na usnama je pravi užitak.
Međutim, trajnost mu je srednja. To znači da će te ga tijekom dana morati popravljati više puta što meni nije problem čak i bez ogledala.





Cijena ruža je oko 280kn , a možete ga kupiti u Muller-u i svim parfumerijama.


3 komentara

  1. Bas je lepa nijansa 😍 jako volim te zagastite ruzicaste tonove i upravo ih i ja svakodnevno nosim. Prijatan osecaj na usnama ima svoju cenu, cesce popravljanje ruza ali vredi pa su kod mene favoriti 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim prigušene nijanse ruža, a ugodan osjećaj na usnama je must have ;)

      Izbriši
  2. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    Plus, getting it running is as easy as 1...2...3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all for you!

    Are you ready to start making money?

    Get the full details here

    OdgovoriIzbriši