nedjelja, 9. veljače 2020.

ECSENTRIC MOLECULES ESCENTRIC 02

escentric_02_notino.hr

Danas se tržište parfema toliko proširilo, da je među toliko lijepih i mirišljavih bočica teško izabrati onaj pravi. Sve više su zastupljeni niche parfemi, a jedan takav parfem je tema današnjeg posta.


Što su niche parfemi?
Ime im potiče od francuske rijeci "niche" što znači "niša", skriveni prostor.
To su interesantne i specijalne vrste mirisa koje znaju cijeniti istinski zaljubljenici u parfeme. Osnovno pravilo kojeg se pridržavaju sve niche parfemske kuće je da imaju osobu zaslužnu za odabir mirisa kako bi sačuvali svoju originalnost. 
Za razliku od dizajnerskih parfema koji su dostupni u svim parfumerijama i masovno se proizvode, niche parfemi dostupni su samo u pojedinim parfumerijama i to u limitiranom izdanju.
Kod niche parfema fokus se stavlja na osebujan miris, a ne na dizajn bočice i marketing. 
Svaki niche miris priča svoju priču i neke će te zaobići u širokom luku jer vam se njihov miris neće svidjeti. Međutim, kada nađete svog niche favorita, to je ljubav na prvi pogled.

 Escentric Molecules parfemi su prvi put na tržištu predstavljeni 2006. godine i jako brzo su postali pravi hit. Njihov uspjeh leži u jedinstvenom sastavu za koji je zaslužan berlinski parfumijer Geza Schoen.
Molecule 01 sadrži molekulu iso E Super, Molecule 02 sadrži Ambroxan, a Molecule 03 Vetiveryle Acetate. 
Mirisi Escentric 01, 02 i 03 imaju složeniji kemijski sastav.

escentric_02_notino.hr

Danas vam pišem o svom doživljaju parfema Escentric 02. 
Ovo je potpuno sintetički parfem koji u svojoj formuli osim centralnog Ambroxana ima inačice prirodnih mirisa: muscrone (miris sličan prirodnom mošusu), hedione (jasmin), bazga i iris. 

escentric_02_notino.hr

Escentric 02 je miris potpuno različit od bilo kojeg parfema koji sam do sada pomirisala. Kada ga tek stavim podsjeća me na muški parfem, dosta je oštar i intezivan. Ono što mi se sviđa je da je svjež, pomalo citrusni miris. Ima u sebi tu neku zaigranu svježinu koja ga čini idealnim mirisom za proljeće i ljeto. 
Ovo je miris koji relaksira, osjetim ga na sebi u naletima...zaplusne me pa nestane i to se ciklički ponavlja. Tada u mirisu osjetim nešto animalno, jako, poput mošusa. Međutim, ja tražim taj iris u njemu jer iris obožavam. Osjetila sam ga tek nakon pola sata. 

escentric_02-notino.hr

Escentric 02 je jako, jako neobičan miris. Jučer sam ga imala na sebi i dogodila se situacija da me prijateljica pita koji parfem imam, a ja ga sama uopće nisam mogla osjetiti. 
Igrali su se malo molekulama, povećavali njihovu koncentraciju do trenutka kada ga ne možemo osjetiti ako nos prislonimo na zapešće, a onda se on odjednom pojavi i osjeti se sa neke razumne udaljenosti.
Escentric 02 parfem možete kupiti na Notino web shopu u pakiranju od 30ml po cijeni od 329kn. 

Moje mišljenje:
Obožavam parfeme i jako puno sam ih isprobala (neke sam imala u full size pakiranju, a neke samo u obliku testera). Kući imam hrpu testera niche parfema i moram vam priznati da neovisno o njihovoj popularnosti u svijetu, većina njih mi se ne sviđa. Međutim, Escentric 02 me je osvojio svojom svježinom, solidnom postojanošću i naravno, jedinstvenošću. 
Pjesma kaže:"i svaki dan je Valentinovo..."
Uistinu je tako...ako volite, volite svaki dan u godini. Ja sam od onih koje slave ljubav svaki dan i iskazuje je kroz svakodnevne postupke. Međutim, priznajem da bi mi bilo drago da me moj Zakoniti obraduje nekim parfemom za Valentinovo.
Do Valentinova ima još dovoljno vremena da svom partneru suptilno date naslutiti što želite dobiti za poklon. 
Za više inspiracije za pokolne za Valentinovo škicnite što ima na Notinu.

PR objava

Što biste željeli dobiti za Valentinovo?
Jeste li do sada probali niche parfeme?

Nema komentara