subota, 25. siječnja 2020.

FILORGA MESO-MASK ZA BLISTAVU KOŽU LICA

Filorga_Meso_Mask_maska_za_lice

Maske za lice su sastavni dio moje beauty rutine. Danas na tržištu imamo veći izbor maski za lice nego ikada. U zadnjih par godina popularne su jednokratne sheet maske koje smo nekada naručivale s korejskih beauty stranica, a od nedavno je dosta njih dostupno u Bipi i DM-u. 
Ja nekako preferiram "klasične" maske za lice, a mijenjam ih ovisno o potrebama moje kože.
Kao jedan od favorita 2019. godine navela sam Filorga Meso- Mask koja mi baš paše tijekom zime kada mi koža djeluje sivo i beživotno.




Filorga_Meso_Mask_maska_za_lice

Maska dolazi u kvalitetnoj i elegantnoj staklenoj posudi koja sadrži 50ml proizvoda. 
Zaštićena je folijom, znači sve je kako priliči jednom skupom ljekarničkom brendu.


Filorga_Meso_Mask_maska_za_lice

Filorga Meso-Mask je još jedan anti-age proizvod koji prevenira pojavu boja i vraća blistavost i sjaj koži. Inspirirana je tretmanima mezoterapije (metoda koja se primjenjuje u estetskoj medicini, a koja koži osigurava hidrataciju te joj vraća elastičnost i sjaj).
Ova maska za lice sadrži NCTF kompleks koji stimulira proizvodnju kolagena.
Tekstura maske je gusta, nešto poput glinene maske i nema neki specifičan miris. 
Filorga_Meso_Mask_maska_za_lice


Filorga_Meso_Mask_maska_za_lice

Zbog guste teksture masku nisam mogla nanijeti pomoću kista nego sam se poslužila prstima. Najjednostavnije mi je bilo žličicom zagrabiti masku iz posude i rasporediti je po licu. 
Stavljala sam je na cijelo lice izbjegavajući područje oko očiju i usana. Također je stavim na vrat i dekolte.
Prema uputama proizvođača maska se prvih mjesec dana stavlja jednom tjedno, a nakon toga svakih 15 dana. 
Kada stavite masku na lice, pričekate 15-tak minuta i isperete je toplom vodom. 

Sastav:
U sastav maske ulazi oko stotinjak komponenti oko kojih su 73% aktivne tvari:

  • 23 aminokiseline
  • 12 vitamina
  • 6 minerala
  • 6 koenzima
  • 5 nukleinskih tvari
  • antioksidansi
  • hijaluronska kiselina
  • NCTF kompleks

Filorga_Meso_Mask_maska_za_lice

Moje mišljenje:
Koristim Filorga Meso-Masku skoro 4 mjeseca, a to znači da sam je stavljala na lice 7 puta. Kao prvo, nisam imala nikakve negativne reakcije na nju. Ono što sam primijetila je da je koža nakon nje očito blistavija i ta blistavost potraje oko 10 dana. Ove moje tvrdokorne hormonske hiperpigmentacijske mrlje mi nije uklonila, ali sve ostale mrlje su nestale. E sada, uzmite u obzir da sam u međuvremenu koristila vitamin C i retinol (u manjoj koncentraciji). 
Sviđa mi se taj glowy efekt koji maska daje koži lica, odmah izgledam odmornije, zdravije, a time i mlađe. 
Maska van neće čudotvorno obrisati bore na licu, ali to i ne očekujem. Sve je u preventivi.
Koristila sam puno maski za lice koje su obećavale blista ten, ali ova maska je to jedina i napravila.
Filorga Meso-Mask možete kupiti u određenim ljekarnama, a cijena joj je 358kn.

Koristite li redovito maske za lice?
Koja je vaša omiljena maska?

Nema komentara