utorak, 28. svibnja 2019.

ALIEN FLORA FUTURA MUGLER edp


Prvi Thierry Mugler parfem koji sam pomirisala bio je Angel edp, pakiran u prepoznatljivu plavu bocu u obliku zvijezde. Nije mi pristajao, iskreno, bio mi je jako ružan. Nakon toga godinama nisam u parfumeriji niti pomirisala neki Mugler parfem. Ove godine opasno sam se navukla na Mugler Alien mirise koji su mi predivni. 

Mugler Alien Flora Futura pojavio se tijekom siječnja 2018. godine u obliku toaletne vode. Najavljen je kao svjetlost i optimizam koji oslobađaju od tame i suhu pustinju koja je postala plodna kao znak nade za bolje sutra.




Iza ovog mirisa stoje Dominique Ropion i Jean-Christophe Herault. 
Suština Alien Flora Futura je simbioza između zelene svježine "Buddhine ruke" i izvanredne rijetkosti cvijeta "Kraljice noći" koji cvjeta samo jednu noć.

Nisam stručnjak za razaznati note parfema, nekim parfemima uopće ne mogu odrediti nove. Međutim, Alien Flora Futura je čisti jasmin u svom najljepšem izdanju.
Slažem se s tvrdnjom da će ovaj parfem voljeti žene koje se nisu našle sa prijašnjim verzijama Aliena jer ovo je potpuno drugačiji miris.
Zato će ovaj parfeme voljeti svi koji vole cvjetne parfeme. 

Alien Flora Futura dolazi u bočici nalik na talisman s originalnim arhitektonskim oblicima. Svjetlije je narančasto-ružičaste nijanse i izgleda ženstvenije. 



Alien Flora Futura je mekan, nježan i uravnotežen miris. Otvara se kao lagani, prozračni cvjetni miris pomiješan s citrusnim akordom. Jasmin je ovdje puno suptilniji nego u izvornom Alienu
 Miris na meni ostaje oko 5 sati, polako njegov intenzitet slabi, ali se osjeća na vratu, ostaje u kosi.
 Ovo je lijep miris za proljeće, ljeto i savršen za svakodnevno nošenje. 
Za mene, Alien Flora Futura je lijep klasičan, sofisticiran miris za žene.

Parfem sam kupila u Douglas parfumeriji, a cijena 30ml je oko 400kn.

Koje parfeme vi volite nositi u proljeće?
Imate li ovaj parfem?

2 komentara

  1. Moj muz voli Mugler parfeme.
    Ja.. ja nisam zena od parfema.. tako da mi vecinom on poklanja i kupuje parfeme haha

    OdgovoriIzbriši