četvrtak, 21. ožujka 2019.

APIVITA WINE ELIXIR OBNAVLJAJUĆE ULJE PROTIV BORA


Volim koristiti ulja u njezi lica. Kriva je pretpostavka da ljudi sa mješovitom/masnom kožom lica ne bi trebali koristiti ulja jer će ih dodatno zamastiti. Inovativne formulacije ulja hrane i omekšavaju stanice kože, a opet su dovoljno rijetke teksture da u porama ne stvaraju začepljenja i ne lijepe se za mrtve stanice kože.
Biljna ulja njeguju i hrane kožu. Bitno je da su nerafinirana i hladno prešana kako bi sačuvala svoje vrijedne sastojke.

Tijekom ove zime koristila sam Apivita Wine Elixir obnavljajuće ulje protiv bora.
Inovativna Apivitina linija Wine Elixir bazirana je na najnovijoj tehnologiji. Stvorena je savršena formula za vrhunsku zaštitu protiv vanjskih utjecaja koji ubrzavaju starenje kože i to zahvaljujući patentiranom ekstraktu propolisa. Ekstrakt propolisa koži pruža jaku antioksidativnu zaštitu, te povećava sintezu kolagena i elastina.
S druge strane, ulje mastike koje se proizvodi od smole mastike s  drveća na otoku  Chios također aktivira proces detoksikacije, potiče aktivnost stanica te pojačava strukturne funkcije u dermisu. 
U sklopu Wine Elixir linije nalaze se dnevna i noćna krema, okoloočna krema te ulje za lice.
Ulje je pakirano u crvenoj staklenoj boci od 30ml. Inače, sve proizvode iz ove linije karakterizira crvena boja.
Ulje se dozira pomoću kapaljke što omogućava jednostavno korištenje. 

Tekstura ulja je potpuno tekuća i dosta masna te su za jednu uporabu dovoljne dva stiska pumpice. Miris je blag, osvježavajući i jako ugodan.


Kada su ulja u pitanju, postoje dvije teorije o njihovom korištenju. Po jednoj teoriji ulje se stavlja kao zadnji korak u njezi lica, dok po drugoj ide prije kreme.
Ja sam pobornik teorije po kojoj se proizvodi na lice stavljaju prema svojoj teksturi, od najlakše ka najtežoj.  
Preporuka je da se ovo ulje koristi u dnevnoj i /ili večernjoj njezi lica isključivo samostalno ili prije kreme za lice. 
Ja sam ulje koristila samostalno jer mi je zbog svoje masne teksture kao takvo bilo dovoljno. Međutim, imala sam problem. Moja koža ovo ulje nije mogla u potpunosti upiti i osao bi mastan trag koji mene osobno jako smeta.
Pokušala sam ulje koristiti na drugi način koji se pokazao kao pun pogodan. U hidratantnu kremu stavila bih malo ulja, sve pomiješala na dlanu i utapkla u lice. Ulje sam koristila samo navečer, a ujutro bih se budila sa mekom i nahranjenom kožom lica. 

Sastav:

U sastavu ulja se između ostalog nalazi: maslinovo, suncokretovo i bademovo ulje, ulje lavande, mastike i propolisa, vitamin E i eterična ulja kadulje, ruže, nerolija i pačulija. 
Proizvod ne sadrži parabene, silikone niti mineralna ulja.

Moje mišljenje:
Činjenica je da svakoj koži lica ne odgovara svako ulje. Za moju kožu se Apivita Wine Elixir ulje nije pokazalo kao najbolji izbor kada sam ga koristila samostalno. Vjerujem da bi ovo ulje bilo odlično kod suhe kože lica. 
Ja sam našla način na koji ga mogu koristiti i primijetila sam njegove benefite. Ne, bore mi nisu nekim čudom nestale, ali je tekstura moje kože postala puno bolja. Ulje sam koristila oko 2 mjeseca i uspjela sam potrošiti tek 1/4 boce. Dakle, iako spada u skuplju kategoriju, ovaj proizvod će vam jako dugo trajati. 
Cijena ulja je 335kn, a možete ga kupiti u Apivita dućanu u Zagrebu ili u bolje opskrbljenim ljekarnama. 

PR proizvod

Koristite li ulja u njezi lica?
Koje ulje za lice vam je najdraže?

2 komentara

  1. Obožavam ulja i njezi kože i obožavam Apivitu! Jednom ću sigurno i ovo probati :)

    OdgovoriIzbriši