četvrtak, 13. rujna 2018.

FLOP PROIZVODI #6


Skupilo se par proizvoda koji mi se nisu svidjeli zato što na mojoj koži ne rade ono čemu su namijenjeni. Naravno, svi smo različiti i možda su nekima od vas baš ovi proizvodi odradili dobar posao.


Nikel ulje oko očiju protiv bora


Nikel proizvode volim, recenzije imate OVDJE i OVDJE.
U sastavu ovog ulja nalaze se jojoba, pasiflora, divlja ruža i vitamin E. Odlična mješavina ulja zbog koje sam proizvod i kupila. 
Ulje bi trebalo obrisati znakove umora, smanjiti podočnjake, ublažiti borice oko očiju i smanjiti njihovo nastajanje.
Prvo što mi se ne sviđa je ambalaža proizvoda. Otvor na boci je velik i jako je nezgodno dozirati količinu ulja koja vam je potrebna, pa se dosta proizvoda baci. 

Tekstura ulja je previše masna za moje okoloočno područje i uopće se do kraja ne upije u kožu.
Miris ulja je lagan, vjerujem da bi svima odgovarao.
Ulje se sporo troši i meni je trajalo skoro 3 mjeseca, koristila sam ga samo navečer baš zbog teškog upijanja u kožu.
Nisam primijetila nikakvo poboljšanje u hidratizaciji okoloočnog područja, a to je ono što sam najviše očekivala od ovog proizvoda.
Što se tiče borica i podočnjaka nisam imala velika očekivanja, pa se nisam ni razočarala kada su isti izostali.

Barfuss Hyaluron Booster njega za stopala


Volim Muller proizvode za njegu stopala i o njima sam vam pisala OVDJE i OVDJE.
Proizvod sadrži hijaluron, alantoin, pantenol i glicerin koji bi zajedno trebali odlično njegovati kožu stopala.
Tekstura proizvoda je dosta masna, ali nije hranjiva za grubu kožu stopala.



Dok sam proizvod koristila imala sam osjećaj da gel samo sjedi na koži, ne prodire u dublje slojeve i samim tim kožu uopće ne njeguje.

Sve što piše na pakiranju proizvoda  (intenzivno hrani stopala, brzo se upija, ne ostavlja mastan trag) ja vam iz osobnog iskustva mogu opovrgnuti.

EOS losion za ruke Fresh Flowers


Nakon mega popularnog i kvalitetnog EOS balzama za usne (recenzija) u našim drogerijama pojavio se losion za ruke.
Simpatično pakiranje u obliku elipsoida je jako zgodno za nositi u torbi.

U sastavu se među ostalim nalazi shea maslac, aloe vera i ekstrakt zobi koji bi trebali pružiti rukama dobru hidrstizaciju. 
Znate da sam ovisna o kremama za ruke jer su mi posebno zimi ruke jako osjetljive.
EOS losion ima predivan cvjetni miris koji se po meni malo predugo zadržava na koži. 
Tekstura je rijetka, vodenasta i jako brzo se upija u kožu. 


Međutim, tu je kraj priči o ovom losionu. Ne pruža nikakvu zaštitu niti hidratizaciju koži ruku. Šteta...nadala sam se da ću dugo u torbi nositi ovaj fensi losion za ruke.

L.O.V. LASH seduction Instant Volume Maskara za oči


Jako dugo sam testirala ovu maskaru i stvarno sam se trudila naći nešto pozitivno kod ovog proizvoda. Pronašla sam....pruža stvarno impresivan volumen mojim prirodno rijetkim trepavicama. Ali... kada je u pitanju ova mskara za oči, ključan je ovaj „ali“.
Maksara je u početku bila previše mokra, četkica je sa sobom kupila previše proizvoda. Nadala sam se da će se to s vremenom promijeniti, ali nije. Zbog toga se maskara lako preslika na kapak oka.
Četkica je načinjena od tzv. valovitih vlakana i stvarno obuhvaća svaku trepavicu. 


Ono što mi nikako ne odgovara kod ove maskare je izgled mojih trepavica kada stavim maskaru. One ostaju slijepljene sa grudicama koje se jasno vide na vrhovima.

Na slici možete vidjeti kako to u stvarnosti izgleda.



Essence Get BIG! Lashes Volume Curl maskara za oči


Ova maskara za oči je također previše mokra i sa njom morate pažljivo raditi. Četkica je prevelika za moje trepavice pa maskare bude svuda oko očiju.


Kao što joj u nazivu piše maskara daje trepavicama dobar volumen, ali ih također slijepi što nikako ne volim.
Imala sam puno boljih Essence maskara od ove.

SYOSS Oleo Rich regenerator za kosu


Ovaj proizvod bi trebao obnavljati kosu zahvaljujući njegujućim uljima koja sadrži. Na pakiranju nisam pronašla koja ulja proizvod sadrži.


Ono što mi se ne sviđa kod ovog proizvoda je to što kosa ostaje slijepljena, bez sjaja i lepršavosti. Također kosu nakon pranja teško rasčešljam.

Yves Rocher Micellar Cleansing Water


Općenito Yves Rocher proizvode jako volim, ali ovaj put sam naišla na jedan primjerak koji mi ne odgovara.
Micelarne otopine koristim rijetko jer mi je dosta njih isušilo lice. Kod ovog proizvoda to nije problem. Ova micelarna voda jako dobro skine sav makeup s lica bez ikakvog isušivanja ili iritacije kože. Problem je skidanje šminke sa očiju. Ako vam slučajno micelarna dođe u kontakt sa očima nastaje jako peckanje i oči se zacrvene. S druge strane, ovaj proizvod jako teško uklanja bilo koju maskaru za oči.

Jeste li koristili neki od ovih proizvoda?
Pišite mi kakva su vaša iskustva

Nema komentara