četvrtak, 6. rujna 2018.

DECLUTTER: Rumenila i higlighteri


Nastavljam sa čišćenjem svog makeup kutka, sve se ovo malo odužilo, mislila sam da ću to brže obaviti.
Znate koliko volim rumenila pa će vas možda iznenaditi koliko ih u stvari malo imam. To je zato što često prijateljima poklanjam proizvode koje ne koristim.



Sva moja rumenila nalaze se u ovom stalku.


Artdeco ima kvalitetna rumenila koja jako volim (u stvari volim sve njihove proizvode).
Ne znam točno koje su nijanse rumenila. Lijevi primjerak je predivna ružičasta nijansa sa sitnim zlatnim shimmer-om, a desno je mat rumenilo u koraljnoj nijansi.




Catrice Gradation Blush u nijansi C01 Raspberry Belle je dio njihove limitirane kolekcije (recenzija). Imam ga već godinu dana i jako ga volim.



Physicians Formula Mineral Glow Pearls Blush u nijansi Pinky Peach (recenzija) je kvalitetno rumenilo, jako malo sam ga koristila...ne znam zašto, pa ću ga proslijediti.



Rock`n`Rosy Matte Baked Blusher, nijansa Cake Pop 01 je kvalitetno zapečeno rumenilo, ali naručila sam nijansu koja nikako ne laska mom tenu. Njega također prosljeđujem.



Moje trenutno omiljeno rumenilo je MAC Petal Power Mineralize Blush (recenzija) naravno ostaje kod mene.



Pisala sam vam već kako sam kupila dva ruža iste nijanse i oba koristila. To mi se dogodilo i sa rumenilom...samo što je jedno rumenilo potpuno novo. Riječ je o Aura rumenilu u nijansi 222 Chianti (recenzija). Ovo rumenilo koristim samo ljeti kada mi ten potamni. Nijansa je predivna, lila sa sitnim shimmer-om.
Novo Aura rumenilo ću proslijediti.





theBalm rumenila obožavam, a neka koristim i kao sjenila.
Balm Springs i CanabaBoy (recenzija) rumenila ostaju.




 theBalm Instain rumenila u nijansama Argyle (recenzija) i Houndstooth (recenzija) također ostaju za sada.




Nyx Away We Glow Illuminating Powder u nijansi Crushed Rose (recenzija) trenutno često koristim pa ću ga zadržati.



Imam još jedno Nyx rumenilo sa malom mašnicom na pakiranju u nijansi Amber koje isto tako nisam dovoljno testirala. Međutim, nijansa mi se sviđa pa ću ga ostaviti. 




Kiko Shade Fusion Trio Blush u nijansi 01 je predivno mat rumenilo koje često koristim u hladnijem periodu godine. Izuzetno kvalitetno rumenilo za kojeg sam zaboravila napisati recenziju. Naravno, rumenilo ostaje.




L.O.V. Liaison Blush (recenzija) je kremasto rumenilo u stiku. Iako nisam ljubiteljica kremastih rumenila, ostavljam ga za sada.



Na kraju pogledajte koliko mi je rumenila ostalo.



Ova rumenila ću proslijediti (staviti na prodaju).



Na redu su higlighteri. Njih također nemam puno, a jako ih volim i koristim svaki dan. Higlighter je proizvod koji ja nikako ne mogu potrošiti. Kakva je kod vas situacija? Jeste li potrošili ikada higlighter?




L.O.V. The Glowrious paleta higlightera (recenzija) mi je savršena i ostavljam je sebi.



L.O.V. LOVillusion Holographic Higlighter Palette (recenzija) sam samo swatch-ala. Ne volim holo efekt, pa ću ovu paletu proslijediti.



Slijede moja dva omiljena i najviše korištena higlightera.
MAC Soft&Gentle (koji nema svoju recenzija) je stvarno kvalitetan proizvod i puno sam ga koristila iako tako na slici ne izgleda.



theBalm Mary-Lou Manizer (recenzija) mi je najdraži theBalm proizvod. Predivan higlighter sa sitno mljevenim česticama i jako pigmentiran.




Ovo je zaista star proizvod iz neke Essence limitirane kolekcije kojeg jako volim koristiti za posvijetliti unutarnji kut oka. Riječ je o Essence Cinderella Higlighter Powder u nijansi 01 The Glass Slipper. Ovo je jedini higlighter kojem sam na jednom mjestu dotakla dno.



Wet`n`Wild MegaGlo Higlighter Powder, nijansa Precious Petal (recenzija) još nisam pošteno testirala pa ću ga za sada ostaviti. Ako netko od vas želi ovaj higlighter, napišite mi u komentarima.



Catrice Higlighting Stick, nijansa Gentle Glow, nisam uopće koristila, samo sam ga swatch-ala. Nijansa mi je presvijetla, pa ću ga proslijediti.




Catrice Deluxe Glow Higlighter, nijansa 010 The Glowrious Three je paleta koju sam kupila na sniženju i nisam je još isprobala.




Evo higlightera koje ću proslijediti.




Kako vam se sviđa moja kolekcija rumenila i higlightera?

Koji vam je od proizvoda najdraži?






4 komentara

  1. Lijepa kolekcija.. Ja bi željela ovaj Wet n wild highlither.. :) koji ti je bolji mac soft&gentle iči the balm marly lou?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav, molim te javi mi se u inbox :)
      Ne znam koji je higlihgter bolji....theBalm je suptilnija nijansa...mislim da je bolja za svjetliji ten

      Izbriši
  2. Precious Petal...e da željela bi tog malca...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha...tog malca je gospođa već rezervirala. Ako odustane, javit ću ti se ;)

      Izbriši