srijeda, 29. kolovoza 2018.

VEČERNJA NJEGA LICA - LJETO 2018


Prelazak na „ljetnu njegu lica“ mi uvijek predstavlja problem. Već krajem svibnja prestajem u večernjoj njezi koristiti AHA i BHA kiseline jer sam puno i svakodnevno izložena suncu.
Moja koža odlično reagira posebno na salicilnu kiselinu koja mi drži pore čistima i pojavu cističnih akni drži pod kontrolom.
Sa retinolom prekidam još ranije i onda nastaje problem kako posložiti njegu lica na večer.
Ovo ljeto mi je u tome jako puno pomogla moja draga Jelena sa bloga Beauty Axiom kojoj se i ovom prilikom zahvaljujem na puno dobrih savjeta.
Ako vas zanima što sam koristila u večernjoj njezi lica, nastavite čitati post.

Obzirom na moje godine i probleme sa hormonima nije mi lako iskombinirati proizvode koji će mi pružiti odgovarajuću anti-age njegu, a koji neće dodatno poticati pojavu cističnih akni.

Dakle, teksture proizvoda moraju biti lagane, brzoupijajuće, a opet dovoljno potentne i hidratantne.
Važno je znati da kreme biramo prema tipu naše kože, a serume prema problemu kože koji želimo sanirati.

U noćnoj njezi akcent sam stavila na antioksidansima.
Antioksidansi su jedna od najvažnijih anti-age komponenti u kozmetici. Najpoznatiji antioksidansi su vitamini C i E te biljni ekstrakti poput resveratrola, zelenog čaja, sladića itd.

Dakle, nakon čiščenja lica koristila sam Caudalie VineActiv antioksidativni serum, a zatim The Ordinary Resveratrol 3% +Ferulic Acid 3%.

Caudalie VineActiv antioksidativni serum


Caudalie VineActiv linija proizvoda predstavlja inovativni anti-cell burn-out complex ojačan polisaharidima koji djeluju protiv zagađenja iz okoliša, a čine ga vitamini C i E te stabilizirani polifenoli iz sjemenki grožđa i ekstrakt iz smreke.
Proizvodi iz ove linije omogućavaju pojačanu proizvodnju prirodnih antioksidansa u koži koji sprječavaju  nastanak bora i postižu ujednačen ten. U kombinaciji s hijaluronskom kiselinom djeluje i na korekciju već nastalih znakova starenja. 
VineAktiv Antioksidativni serum protiv bora najkoncentriraniji je proizvod iz ove linije.


Tekstura seruma je lagana, vodenasta i jako se brzo apsorbira u kožu. Ima ugodan i decentan miris u kojem se prožimaju list mandarine, vodica krastavaca i esencija vodene metvice.


Ne ostavlja nikakav film na koži, a koža je divno meka, svježa i nahranjena.
Veliki plus za pakiranje sa pumpicom koje odlično funkcionira.
Serum možete kupiti u ljekarni. Cijena 30ml proizvoda je 329kn.

The Ordinary Resveratrol 3% +Ferulic Acid 3%


Ovo je bezvodna, visoko koncentrirana antioksidativna formula koja sadrži dva najsnažnija i najvažnija antioksidansa resveratrol i feluričnu kiselinu.
Resveratrol  korišten u ovom proizvodu je 100 % dobiven iz japanskoga dvornika. Ferulična kiselina je moćan antioksidans koji se prirodno nalazi u sjemenu voća poput naranče i jabuke, povrću i orašastim plodovima.


Proizvod dolazi u tamnoj staklenoj boci sa pipetom koja olakšava doziranje. 


Meni su bile dovoljne četiri kapi za cijelo lice, vrat i dekolte, tako da se ovaj proizvod jako sporo troši.
Tekstura mu je uljna, ali nije ljepljiva niti teška na licu. Potrebno je malo duže da se upije u kožu, a nakon upijanja ne ostavlja ljepljiv trag. 


Njega mješovito/masne kože lica koja je sklona pojavi cističnih akni iskreno nije nimalo lagano. Zahtijeva puno pažnje, konzultacija, proučavanja sastojaka.
Često uzmeme neki proizvod koji mi pomogne kod nepravilnosti, a s druge strane mi dehidrira kožu. Kao da svi ovi problemi nisu dovoljni, tu su i prve bore pa u svoju njegu moram uklopiti anti-age preparate.
Zato sam jako sretna što sam pomoću ova dva snažna antioksidansa tijekom ljeta uspjela iz večernje njege izvući maksimum.
Trenutno sam već na drugom režimu večernje njege jer sam Caudalie serum potrošila, a o tome ću vam tipkati naknadno.

Jeste li koristile neki od ovih proizvoda?
Pišite mi u komentarima koje proizvode ste vi koristile ovog ljeta u njezi kože.








Nema komentara