srijeda, 4. srpnja 2018.

SECRET KEY: Milk Brightening Toner



Jako volim tonik za lice i redovito ga koristim. Ovaj proizvod žene često smatraju nevažnim korakom u pripremama za njegu kože pa ga zbog toga preskaču. Ja ne dijelim to mišljenje. U Splitu je voda jako tvrda, puna kamenca koji isuši kožu. Zato nakon umivanja uvijek lice obrišem blazinicom natopljenom tonikom. Tonik nije sredstvo za čišćenje lica, to je proizvod koji koži vraća njenu prirodnu pH vrijednost i omogućava da se serumi i kreme bolje apsorbiraju u kožu.



Već neko vrijeme koristim Secret Key Milk Brightening tonik.

Secret Key je korejski brend koji kombinira prirodne i sintetičke sastojke u svojim proizvodima. Imaju proizvode za njegu lica, tijela i kose.

Pakiranje tonika je jednostavno, plastična boca bez pumpice koja se čvrsto zatvara. Sve što ovo pakiranje krasi je plava naljepnica sa hrpom podataka ispisanih na korejskom jeziku, koje ja naravno ne razumijem. Ali tu je internet koji ima odgovor na svako pitanje, pa sam se unaprijed informirala i ovaj proizvod ciljano kupila.

Uglavnom, Milk Brightening tonik namijenjen je čak i osjetljivoj, reaktivnoj koži lica. Ne sadrži alkohol što je meni kod tonika jako važno. Radi se o toniku s mliječnim proteinima.
Mlijeko ima puno dobrobiti za našu kožu: umiruje iritacije jer djeluje protuupalno, radi blagi piling zbog laktične kiseline i hidratizira kožu. Vitamini i minerali koji se nalaze u mlijeku opskrbljuju kožu hranjivim tvarima i vlagom čineći je svjetlijom i elastičnijom. 

Sastav:
Milk Protein Extract, Glycerine, 1, 2-Hexanediol, Green Tea Extract, Soybean Extract, Tomato Berry/Stem/Leaf Extract, Raspberry Extract, Oryza Sativa (Rice) Extract, Solanum Tuberosum (Potato) Pulp Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Zanthoxylum Piperitum Fruit Extract, Hydroxyethyl cellulose, Cucumber Extract, Pumpkin Extract, Galactomyces Ferment Filtrate, Usnea Barbata (Lichen) Extract, Pulsatilla Koreana Flower Extract, Disodium EDTA, Fragrance

Glavni sastojci Milk Brightening tonika su ekstrakt zelenog čaja, krumpira, mrkve, bundeve, riže, brokule, soje, krastavca i galactomyces fermentirani filtrat (jak antioksidans) koji svi beživotnom i tamnom tenu daju blistavost i svjež izgled.



Tonik koristim u jutarnjoj i večernjoj njezi lica, nakon čišćenja, a prije seruma i kreme.
Ovim  mliječnim tonikom vidljiv je trenutačni rezultat koji ostavlja moju kožu svjetlijom, podatnijom i matiranom.
Sviđa mi se kako priprema  kožu za sljedeće korake njege, jer sam primijetila da se proizvodi za njegu koje koristim nakon tonika bolje apsorbiraju u kožu.
Secret Key Milk Brightening tonik je jedan od boljih hidratantnih tonika koje sam koristila.
Ovaj tonik neće posvijetliti vaš ten (svi ovi efekti su kratkotrajni), ali je odličan u pripremi kože za daljnju njegu.
Ako ne znate koji tonik kupiti, moja preporuka je Secret Key Milk Brightening tonik.
Tonik možete kupiti na YessStyle web shopp-u po cijeni od oko 65kn.


Koristite li tonik u njezi lica?
Koji tonik bi mi vi preporučili?

Nema komentara