utorak, 5. lipnja 2018.

L`OREAL: Colour Riche Matte Lipstick



Mat ruževi još uvijek ne silaze sa ljestvice popularnosti. Iako osobno nisam njihova ljubiteljica i više volim kremaste ruževe, nekim primjercima mat ruževa jednostavno ne mogu odoljeti.


L'Oreal Colour Riche mat ruževi imaju blage pigmente i intenzivne boje. Formula je obogaćena uljem kamelije koja hidratizira i čini usne mekima. Ovakva formula omogućava lako nanošenje i ugodan osjećaj na usnama.

Formula je osim uljem kamelije, obogaćena i uljem jojobe koje omogućava hidrataciju i postojanost bez da isuše usnice. 
Ja nekako iz navike, kada nosim mat ruž usne uvijek prije pripremim tako da napravim blagi piling i stavim balzam za usne.

Kod L'Oreal Colour Riche mat ruža posebno mi se sviđa što se ne uvlače u pore usana, ne preslikavaju se na šalicu ako popijem kavu i kada blijede, blijede jednoliko.

Pakiranje je standardno za Color Riche ruževe, jednostavno, mat crno sa zlatnim obručom na sredini pakiranja. Čuje se "klik" prilikom zatvaranja što mi ulijeva povjerenje da se poklopac neće odvojiti u torbi/neseseru i napraviti nered.



Ne znam za vas, ali ja sve dok mi ten ne potamni volim nositi nježne, ružičaste nijansne ruža za usne.

103 Blush in a Rush je baš takva nijansa. Puna boja sa mat završetkom, nema onog plavog podtona koji mom tenu nikako ne pristaje. Također je dovoljno „prljava“ da ne spada u baby ružičaste nijanse.
Što se postojanosti na usnama tiče, preživjet će kavu, ali manji obrok neće. 




L'Oreal Colour Riche mat ruž sam kupila u DM-u po cijeni od 95kn.

Kako vam se sviđa nijansa ovog ruža za usne?
Koji je vaš najdraži mat ruž?

Nema komentara