ponedjeljak, 21. svibnja 2018.

Zadig & Voltaire This is Her Eau de Parfum


Uvijek sam sretna kada pronađem parfem koji me obori s nogu, a Zadig & Voltaire This is Her je jedan od njih.



Zadig&Voltaire je francuski brend osnovan 1997. godine. Modna kuća Zadig&Voltaire njeguje opušteni boho i rock stil sa daškom elegancije.
2016. godine predstavljaju novi mirisni par pod sloganom „This is Zadig“.  Parfemski par čine muški „This is Him“ i ženski „This is Her“ parfemi.
Parfemi su kreirani u suradnji sa kućom Beaute Prestige International.


Pakiranje je teško, izrađeno od mutnog stakla sa neobičnim krivinama sa strane četvrtaste boce. Minimalističko i jako elegantno pakiranje koje kao da je odlomljeno od stijene i sa muškim parfemom This is Him se spaja u jednu cjelinu.


This is Her je je drveni, cvjetni i gurmanski miris kojeg potpisuju Sidonie Lancesseur i Michel Almairac.

Parfem sadrži note ružičastog bibera, kreme od kestena, Sambac jasmina, vanilije i sandalovine.

Riječ je o posebnom mirisu u kojem osjetim drvene note pomiješane sa diskretnom dozom slatkoće. Kremast i fin, ovaj parfem je odličan spoj svježine i najfinijeg ženstvenog, kremastog mirisa.



Prvi put kada sam parfem pomirisala oborio me s nogu. Može se nositi uvijek, nije to parfem za posebne prilike niti za određeno godišnje doba.

Potpuno je drugačiji od parfema koje sam do sada imala. Moderan, poseban, uzbudljiv i prekrasan.

Parfem dolazi u pakiranju od 30ml i cijena mu je 385kn.



Nema komentara